Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 1,224)
    • [quote=”HVDC170″ post=162575]Lijkt mij ook iets speciaal…
      http://forums.pelicanparts.com/porsche-cars-sale/800834-1989-3-2-coupe-silver-aniversary-europe.html%5B/quote%5D

En de nummerplaathouder zal toch ook niet “origineel from Belgium” zijn

Zou in België staan… :up:

Maar die vloermat is er precies ook maar van ver ingegooid. 😕
        Doet me meteen twijfelen over hoe er met de rest van de wagen omgegaan is…

[quote=”de_koen” post=162544][quote=”bladerunner” post=162388]Deze ziet er niet slecht uit, volgens bouwjaar zelfs een G50. Wie was er op zoek naar een G50?[/quote]

amerikaans, slecht herspoten en 915boite en motor zweet…[/quote]

Voila séh, dat weten we ook weeral. Waar een forum al niet goed voor is. :applaus:

[quote=”dirk l” post=162547][quote=”stefx911″ post=162509]Spijtig van de ombouw maar indien een echte 930…
              [/quote]

Ombouw naar 964 carros, Ja, maar ik heb nog nooit een G-model gezien met een middentunnel van een 964 :think:[/quote]

Er zijn er die ook dat ombouwen. Al wel gezien…
              Maar sowieso opletten bij deze

dat is waarschijnlijk om invoerrechten te ontduiken, je voert immers oud ijzer in i.p.v. een wagen, daarna zal de koper het wel oplossen, echt eerlijk zijn ze daar toch precies niet. Heb ook negatieve ervaring met opc. Wel moet ik zeggen dat het personeel dat je bediend wellicht met de juiste motivatie en eerlijkheid werken, alleen zeggen ze enkel wat hun technieker op het bonnetje zet. 👿 en daar loopt het fout.

Tijdje terug was ik ook aan het rondkijken en vond ik in Oostende een mooie zilveren 3.2 cabrio, op het eerste zicht heel mooi onderhouden wagen maar deze vertoonde overal rotte plekken, toen ik de mat vooraan weghaalde zag ik dat hij een zware slecht herstelde voorkant had die ondertussen zo hart was gaan roesten dat je gewoon door de chassisbalk kon duwen, op het eerste zicht was het wel een mooie wagen en toch was hij te ver heen 😕

[quote=”de_koen” post=162544][quote=”bladerunner” post=162388]Deze ziet er niet slecht uit, volgens bouwjaar zelfs een G50. Wie was er op zoek naar een G50?[/quote]

amerikaans, slecht herspoten en 915boite en motor zweet…[/quote]
                    Is nen engelse, stuur rechts …..

is nen engelse, stuur staat rechts…..

[quote=”stefx911″ post=162509]Spijtig van de ombouw maar indien een echte 930…
                        [/quote]

Ombouw naar 964 carros, Ja, maar ik heb nog nooit een G-model gezien met een middentunnel van een 964 :think:

Het kan toch niet anders dan dat de keurder (OPC) aansprakelijk gesteld word!? 😯
                          Of zou het zo zijn zoals op “de keuring”, eenmaal de poort buiten dan is het terug uw verantwoordelijkheid.
                          Is er dan iets niet goed, dan zult ge dat zelf wel veranderd hebben of is het, wonder boven wonder, opeens vanzelf slecht/geroest/kapot gegaan. 🙄 :puke:

Van die rotte type G van hierboven verschiet ik niet, maar dat een OPC die 250 jaar oude dempers heeft goedgekeurd is :what:
                            Voor de rest moeten we allemaal een AKK laten doen, maar ik blijf er bij dat die mekaniekers bij een OPC van die oudjes soms minder kennen dan de Midas !

[quote=”bladerunner” post=162388]Deze ziet er niet slecht uit, volgens bouwjaar zelfs een G50. Wie was er op zoek naar een G50?[/quote]

amerikaans, slecht herspoten en 915boite en motor zweet…

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar hoe meer ik al die overprijsde, ouwe, mismeesterde, opgeroesten brol zie staan , hoe minder goesting ik er in heb.
                                Porsche maakt de beste auto’s die je je kan voorstellen, alleen wil geen kat er in rijden.

Iemand op Pelican Parts kocht dit vanop afstand:

En kreeg na een positieve AKK bij een OPC dit toegestuurd:

:bounce:

Wim

Is inderdaad nun mottige bak als je de foto’s goed bekijkt. 🙁

15 reacties aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.