Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,224)
    • Klinkt goed. Kleur ziet er in ‘t echt en in de zon waarschijnlijk wat lichter en nog veel mooier uit. Maar is het wel terrasjesweer in St. André-de-Boege? 😉

Leuke 964 turbo met gereviseerde motor 11.000 km geleden voor onder de 50k:
        http://www.leboncoin.fr/voitures/631292849.htm?ca=11_s

Kent iemand deze, te zien op foto’s in bijlage. Staat op kapaza maar lukt mij niet om link te leggen. Is van 1983. Staat te koop bij garage De Decker in Oostkamp en ik ga er deze namiddag een kijkje naar gaan nemen, en wie weet …

Attachments:
          • image.jpg
          • image_2014-03-07.jpg
          • image_2014-03-07-2.jpg
          • image_2014-03-07-3.jpg

Speculeren brengt niks op hé, gaan kijken, keuren en de geschiedenis achter de plaat bekijken.

Heb mijne 964 al 8 jaar en heeft al 3 platen gehad. Ik oktober de 4de en dat zal dan ook een heel recente zijn… zegt dus niks over het aantal eigenaars…

Denk dat 25k voor een 993 weinig is…

@ Rodondo: ik denk dat je wel weet wat ik bedoel 😉
              – wagen is 20 jaar oud dus steeds in- en uitschrijven? Wat dan met onderhoud en 6 maand/jaar stilstaan?
              – van zaak op privé zetten kan uitleg zijn, maar ik zou toch om meer details vragen maar ja, ik zal van den ouwe stempel zijn zeker,

[quote=”de_koen” post=161826][quote=”Kolya” post=161824]Tweede eigenaar is de wagen anders snel beu… nummerplaat 1-D…[/quote]
                herinschrijving, verlies/beschadiging nummerplaat/uitgeschreven tijdens de winter…[/quote]

Liever een nieuwe plaat, of zoals de mijne van de zaak op de privé gezet….. Ik zal de plaat van mijn vrouw haar opa op de P. hangen, direct verkocht want een goede P. heeft altijd een oude plaat ! 😉

herinschrijving, verlies/beschadiging nummerplaat/uitgeschreven tijdens de winter…

Tweede eigenaar is de wagen anders snel beu… nummerplaat 1-D…

Inderdaad bij nader inzien veeel te duur. Dacht dat het (zoals vermeld in ad) een GT3 was. 😳 En ook, nieuwe motor & boite…. ver van wegblijven mijn gedacht.

S2

Staat ook al even te koop hoor (alleszins een paar maanden) al vind ik het wel een mooie ombouw, het blijft een 997 uit 2004 hé. En dan is de prijs zeker niet zo’n koopje.

Proper gerief die Hollandse :lekker:

Nette 993 bij onze Noorderburen… voor een zeer scherpe prijs (32K).

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=40945&sid=fca7edc6cc72037bed441028d62c810b

vraag naar de facturen van de vorige eigenaar als die toch steeds bij hem is geweest kent hij hem dus goed en moet dat geen probleem zijn zeker.

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.