Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 1,224)
    • http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=39960&start=625

Ook even op het Nederlndse forum gevraagd en daar waren er idd ook enkele oplettende personen… vremd verhaal maar ik denk dat ik het zot laat. De garage is pas sinds 2006 gevestig op het huidige adres, maar bij een onderhoud in 2002 staat er al een stempel met het adres van 2006 :loser:

Ben ooit eens gaan kijken naar een 996 in een Porsche tweedehands garage. Inderdaad, het onderhoudsboekje was vanaf dag 1 in orde, alleen zag het er niet zo oud uit als dat de wagen in kwestie was…….. (nee, ik noem geen namen :coolness: )

dat onderhoudsboekje roept toch vragen bij me op hoor, die eerste tot en met LTF en dan de inbreng van VDGugten tot daar aan toe, maar de gegevens van die garage in Gouda zijn over een periode van 12 jaar allemaal door dezelfde persoon geschreven én met dezelfde pen… alsof… juist ja, al die data en stempels er op dezelfde dag zijn ingezet om de wagen een historie te geven… Het kan best een correcte wagen zijn… ik geef gewoon even mijn visie op het onderhoudsboekje.

Ziet er een mooi exemplaar uit. Ik zie ook in het boekje dat hij nog verkocht en onderhouden is geweest door LTF in Geel, dit is een garage naast Porsche Verellen en heeft altijd zeer mooie wagens en volgens mijn weten ook geen slechte naam. Dan zie ik dat er een gat is in onderhoud tussen 64.000km en 121.000km maar vanaf dan wel altijd onderhouden is geweest in dezelfde garage en dat over een periode van bijna 12 jaar.

Ik zou zeker gaan kijken want de prijs lijkt mij niet overdreven.

En als je dan toch in Gouda bent kan je misschien ineens een bol kaas meebrengen. :happydance:

Veel succes.

zo’n 964 betaal je daar nu jammer genoeg niet ‘relatief’ extreem veel taxen op door de uitstoot?

Aan de zetel te zien heeft die al wel wat meer km’s dan aangegeven, imho

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=240535090&asrc=st|sr

Kent iemand deze? Normaalgezien ga ik morgen ernaar kijken.

J

Mooie 😀 wagen maar als ik orthopedische zetels lees dan denk ik hier aan…

image_2014-02-27.jpg

😀 😀

@rodondo: ben benieuwd, is echt goed onderhouden en is van een liefhebber
                      als ik kon en nog plaats had, had ik hem gekocht

@ Vankerckove: Had ’em al in ‘ t snuitje ! Vandaag bod van 25000 euro afgewezen, maar ‘t gaat de betere richting uit…

Attachments:
                        • PORSCHE007.jpg

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=245409551&asrc=st

Kameraad van mij verkoopt zen 997 c2 met GT3 kit op en slechts 54 000 km
                          en dit voor een prijs van 36 500 euro, koopje 😆

Spijtig dat hij er zo geen 2 heeft staan anders had ik die zeker gekocht!

Ben al onderweg! Die is dus wel binnen geweest bij reuf hé!… ga er spontaan nog meer voor geven denk ik…
                              En een carrera met standaard al 320 pk nog laten tunen!

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porche-911-181873807.html

Snel zijn, dit is echt een koopje ! :popcorn:

S2

Fantastisch mooi! Wel aan de prijs voor een “oude” 997 3.6, maar o zo mooi!

Deze zou me zeker kunnen bekoren!!!

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.