Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 1,224)
    • schrijft hem uit in de winter. Enkel de zomerperiode en dan mag het nog niet bewolkt zijn hé.

Deze heeft ie dan toch ook niet echt lang gehad, aan de nummerplaat te zien…:-/ Mooie wagen zo op’t eerste zicht wel 🙂

deze staat ook te koop, rond de 40 000€, prachtige wagen heeft motorrevisie (3.6) gehad bij 160 000km, is van 1991 en heeft er nu 168 000 op de teller. Heeft nieuwe kap en speedline velgen. Zijn 924S staat ook nog te koop, hij wil een 993 aanschaffen. Indien iemand interesse mogen ze me altijd een berichtje sturen of bellen naar 0475/861-234 (Dirk). Ik had hem dolgraag zelf gekocht want deze cabrio is echt zeeeer mooi, bovendien ken ik hem. Spijt dat hij het me nu verteld net na dat ik een nieuwe wagen heb gekocht :bounce:

Attachments:
          • DSC_0001.jpg
          • DSC_0002.jpg
          • DSC_0004.jpg
          • DSC_0005.jpg
          • DSC_0006.jpg
          • DSC_0007.jpg
            PB

Het eerste dat me op viel, het ontbreken van de smogpomp. 😉

Wim

Kijk eens goed, en vertel dan is wat je ziet wat er ontbreekt op de auto. 😉

Jullie moeten daar zelf ook inzicht in krijgen hè. :mrgreen:

inderdaad een Europese km teller, had het niet opgemerkt.
                  Hoogstwaarschijnlijk dus inderdaad wat meer km’s dan vermeld staat. Maar voor een luchtgekoelde flat zijn km’s niet echt een issue…althans bij VW was/is dat toch zo

Ik bedoelde meer of Cabrio Wim zaken zag wat zou kunnen wijzen op een sturctureel probleem.

Maar als ze liegen over km stand, dan zit er misschien meer niet snor….

Om te beginnen moet dat al een 85MPH snelheidsmeter zijn, ofwel klopt de bewering van ófwel Amerikaanse import ófwel de kilometerstand niet. Ik hoef niet te zeggen welke van de twee het meest waarschijnlijk is denk ik. Is zelfs vandaag ook wel een heel stevige prijs.

ik zag net hetzelfde: een mooie verzorgde wagen, met een motor die er inderdaad niet al te best uitziet.
                      Echter…..met mijn kennis van oude VW’s weet ik dat er onder deze mooie verschijning een troublecase kan schuilen.

Cabrio Wim, wil jij je expertise met ons delen. Wat zie jij waardoor het een NO GO wordt?
                      Alvast bedankt. :first:

Gelukkig zijn er hier op het forum een hoop mensen met expertise.

Mij leek dit gewoon een mooie wagen. Het motorstuk ziet er wel niet al te fris uit.
                        Maar daar stopt mijn kennis dan ook …

Wim

Ik heb al genoeg gezien als ik naar de foto’s kijk. :bounce:

American import van 34 jaar oud met slechts 78000 km :engeltje: :engeltje:

ah ok, dan had ik het *porsche systeem niet voor de volle 100% door dan 😳
                              Ik ging ervanuit: lichtje aan PASM aan, lichtje uit PASM uit.
                              Thnx voor de verhelderende uitleg!!! :driver:

Ik vind het rijden met die PASM aan, helemaal niet aangenaam zelfs, dit staat dus ook nooit aan….

PASM is niet iets dat je “aan” of “af” kan zetten – je kan min of meer kiezen uit “zacht” (geen licht) of “sport” (lichtje aan). Het is juist PASM dat ervoor zorgt dat het met 19″ aangenaam rijden is. De standaardvering zit ergens tussen de twee en is dus, naar persoonlijke voorkeur, nog of niet meer te doen met 19″. Voor mij niet. Er is ook nog sportophanging (niet variabel) denk ik voor Boxster/Cayman, die komt min of meer overeen met PASM “sport” mode (wel nog 10mm lager). Conclusie: blij zijn dat PASM er op zit 😀

No biggie! :up:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.