Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 1,224)
    • Moest ik geld hebben ik was er al achter 😳 😥

PB

V in the poor man’s 911_50 en jij in de vuilzakkegrijze der 8er… :relaxman:

Ik zou -denk ik- durven happen, ook al is’t geen “echte” *luv 8)

… voor zij die er aan denken zich een Panamera aan te schaffen… door veilinghuis Jorisco wordt er momenteel één aangeboden… of het een koopje is laat ik aan jullie over… momenteel is er 60.500 € voor geboden

http://www.jorisco.be/auction/auction/lot.asp?s=E3EC09D55B3C455C8369924DB3DAFD65&did=1626&cid=2&lid=276950

S2

LOL, enkele “toffe” opties:

– monitors helmets back with wireles :music:
                – autopilot (wist dat dit in vliegtuigen bestond, maar ook in auto’s?)
                – horse leasing (krijg je er een paard bij?)

@ 911 addict
                    +1

Debruyne Bart verkoopt meestal oldtimers, al heeft hij veel rommel staan hoor… heb er ooit op een week tijd voor een auto twee keer prijs gekregen en was meer dan 5000 euro verschil, dan weet je genoeg niet?
                      een 2.2 T voor die prijs, dan heeft die zeker niet de vermelde km’s :think:

@S2
                        diene mens heeft er precies ook niet al te veel mee gereden. Ik snap niet waarom ze dat kopen en dan onmiddellijk terug verkopen. Nieuwsgezind en dan misschien direct beu of upgrade naar 911 zoals jij.

Van 1971 met 19.000 original miles :wtf: 😯 , yeah right !!!
                          219.000, 319.000 of 419.000 neem ik aan.
                          Schrijf toch zo iets niet als je weet dat het niet waar is en niet mogelijk is.

S2

Mijn ex-986 te koop

Was toen ik hem verkocht alleszins in zeer goede staat.

thx, had het nog maar net geschreven over charlatans, al twijfel ik niet aan zijn goede bedoelingen 😆

S2

Laatste foto is van de “windvanger” en ik denk het deksel van de batterijbak (al ben ik daar niet zeker van).

Bumper is een 4S / Turbo replica , dus niet standaard 🙂

En zie nog wel enkele zaken die ontbreken (bvb. plaatjes op de verankeringspunten van de hardtop zitten er niet op 🙂 )

En de uitlaat ziet er niet uit 🙂 (Zo’n kleine pijpjes achteraan? Is zeker en vast geen Porsche uitlaat!)
                                  (Ik was aan het zoeken wat er mis was met de bumper, maar toen zag ik de uitlaat 🙂 )

15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.