Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 1,224)
    • [quote=”youyou” post=158738]neeje dat niet maar het is hetgeen hij ervoor wil ruilen 🙂
      Ken de garage niet vond het juist grappig dat hij wil ruilen voor een *porsche[/quote]

Ja, hij zegt het tot 2X toe: Oldtaimer… 🙄

Autohandel Wesley had veel boxsters te koop staan nog niet zo lang geleden. Veel goeds (redelijk afgereden) heb ik daar niet zien tussen staan maar ze waren dan ook niet zo duur. Plots werden die wagens dan weer verkocht via een of andere veilingsite. Nu weet ik niet of hij nog op de steenweg actief is.

neeje dat niet maar het is hetgeen hij ervoor wil ruilen 🙂
            Ken de garage niet vond het juist grappig dat hij wil ruilen voor een *porsche

S2

Autohandel Wesley 🙂 die Ferrari staat al heeeeeel lang te koop.

Vraag mij af wat er mis mee is, want de vraagprijs lijkt me toch niet zo hoog?

http://www.2dehands.be/autos/autos/ferrari/ferrari-348-aan-spotprijs-overname-179369124.html
                deze jongen heeft eindelijk zijn verstand gekregen :happy: :happy: :happy:

XXX

Factuurtjes van modificatie vragen hé, en een keuring doen, mooi karretje, echt eentje voor Werner van om de hoek hier… :salut:

Ziet er wel yammie uit! Is zo’n kilometerstand echter niet schrikwekkend?

die 964 van Waalgarage lijkt me een interessante zaak…Juist nog weten wanneer revisie/ombouw gebeurd is.
                        Idd cente meepakke, want zo’n exemplaar zou k ook wel gewild hebben

In de advertentie staat er dat de motor een upgrade gekregen heeft naar de 2e serie 964 motors.

Ik kan verkeerd zijn maar dacht dat dat type motor pas vanaf 1991 gebouwd werd,en dit op basis van het zwarte stuk midden boven rechts. Ze hebben ze die aangepast om de problemen met olie verlies op te lossen. Ervoor was dit een metaal grijs stuk, voor zover ik er iets van *porsche ken.

[quote=”Mushroom” post=158483]Dit wordt ‘m Gijsbeer…

http://waalgarage.nl/showroom/88/Porsche-911-Carrera-4.html

:first:[/quote]
                              blijkbaar via FB 964 ook voor 25k te koop… :salut:

Als die 964 c4 van bij walgarage is zoals beschreven,dan is die voor deze prijs al verkocht,vree goedkoop als de
                                beschrijving klopt :geek:

PB

[quote=”Goof” post=158424]en ronduit grof verkoper. [/quote]
                                  Ik had ook reeds gemaild met dit boertig verkoperke. Ver weg blijven zou ik zeggen. :censored: :censored: :censored:

15 reacties aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.