Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie

• Kris Deboeck
    Deelnemer

sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 1,224)
      • Die 993 heeft nochtans de dorpels van een 4s en de voorste schermen zijn precies ook breder dan die van DST, ik kan mis zijn maar ik denk toch dat het er ééntje is, ik baseer mij op het plaatje genomen van de flank ❓

Iemand al naar deze wagen gaan kijken?
          http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-924s-2-5-in-zeer-goede-staat-78203255.htm

Iemand een link naar de nieuwprijs van deze wagen?

Ik dacht al, de mijne is precies even breed?

DSCF6446_2014-01-31.JPG

Daarnaast lijkt de rijhoogte vooraan ook niet 100% correct. De 4S staat toch op een M033 onderstel niet? Is dit ‘hoger’ dan een M030

Moeilijk te zien maar volgens mij verkeerde uitlaat sierstukken.

DSCF6443.JPG

Voor 42.5k euro moogt ge altijd de mijne komen halen, die is wel in orde :relaxman:

Tom

onnodige quote gewist wegens rechtstreeks antwoord

Laat u niet voor de gek houden :coolness: : is helemaal geen 4S. Auto heeft de heupen van een C2, logo achterop klopt ook niet. Is helemaal geen koopje I guess… :popcorn:

Wauw, ne 993 4s voor die prijs, als er iemand ene zoekt zou hij deze toch eens moeten gaan bekijken :think: :think: :think:

[quote=”mark986″ post=157427]een 993 4s met 160tkm voor 42k

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=239217198&asrc=st%7Cs&a=1%5B/quote%5D

Een 3 Pk en kenteken is geschrapt op 06-03-2008 ❓

Scherpe prijs voor de 993 4S .

Maar toch niet met deze kilometerstand .
                          Misschien als er straks 100000 km minder op staan wel . 😉

Een 996 is dus echt geen :censored: meer waard, als een garage bij overname er zefls geen 16 k meer wil voor geven.
                            Alhoewel, daarna zetten ze hem weer te koop voor € 26.000…

Inderdaad, en eventueel geinteresseerden duwen vaak zo’n ads onder de neus van mensen die wel een zuiver, goed onderhouden 996 verkopen…met minder dan de helft van de km’s. 🙄 Allé meneer, voor 16000 koop je een 4S. :think:

hmm, dan toch niet zo’n koopje dus, het leek wel goedkoop 😀

Wim

Dat was mijn gedachten ook Bart.

Is de prijs voor een 996 met die kilometerstand .Waarschijnlijk krijgt hij bij overname iets minder en wil hij proberen zijn wagen voor iets meer te verkopen .

15 reacties aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 1,224)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.