Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie

• Kris Deboeck
    Deelnemer

sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 1,224)
      • [quote=”Mushroom” post=156396].. maar toen ik ‘m zag was ik verloren.[/quote]

:first:

Wie niet ❗

[quote=”Mushroom” post=156396]Bwa…
        Airco of geen airco zijn van die details die je moet laten vallen als je de juiste tegenkomt. [/quote]

Volgens mij was er ook nog iets ven een schuifdak en achterruitwisser die hij eigenlijk niet wil(de) … maar kan me vergissen :coolness:

Verkoper van d(i)e blauw-paarse reageert overigens (nog) niet :wtf:

ik durfde het zelfs niet schrijven maar je slaat de nagel op de kop :happydance:
          ben is benieuwd wie er naar gaat kijken en wat we nadien te lezen gaan krijgen, dat wordt weeral lachen geblazen :puke:

Een Turbo die zelfs niet Ok is, is voor die prijs zelfs niet vindbaar :ass:

betaalbaar en vrees dat dan ook alles gezegd is :think:
              voor die prijs wordt een turbo niet verkocht als die ok is hoor :what:
              ik zou er zelfs niet naar gaan zien moest ik een turbo zoeken :coolness:
              net zoals Vemucars in NL, zijn er dan zoveel zotten die denken dat je voor pakweg 15000 een Porsche kan kopen, waste of time and money :happydance:

Voor diegeene die op zoek zijn naar een betaalbare 911 Turbo :happy: :happy: :happy: :happy:
                http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-930-turbo-3-0-1977-177935258.html
                Tis voor de rappe zulle :happy: :happy: :happy:

Nieuwe verkoopstaktiek?

Ad online zetten met al direct gereserveerd?

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?smid=SJ-SM-DP-S&id=243775365

Op het groene gras naast FG Porsche…

:think: :think: :think:

nog nen hele mooie 😉

EDIT: verkeerde link gepaste.. sorry.. was niet die van FG, maar blauwe die een pak meer stond te blinken…
                        Zoek hem effe terug op….

J

mijn aanvullende opmerking ‘op het eerste zicht’ blijkt dus op zijn plaats….

Wim

En weer zo’n goede dicht geplamuurde Amerikaan. :happy:

Ik weet het, stoot misschien mensen tegen de borst, maar we hebben nu weer een Amerikaan binnen staan die zo mee kon naar de beurs in het MECC, zo mooi………….tot hij een inspectie kreeg van ons op verzoek van eigenaar, en nu na het bad een grote lapjes deken is en compleet rot. 😥

Dus deze blinkende afgaande op wat ik voor de rest zie, zal ook wel zo eentje zijn, puren blink. :bounce:

Staart er al enkele maanden op, zo een koopje zal het dan wel niet zijn

Iemand ervaring met de verkopers? Vemucars in Rijnsburg. Hebben nog wat Californiers op weg naar Europa… Wou eerste een 964, maar zie de 3.2 meer en meer zitten in Cabrio.

J

Bwa…
                                    Airco of geen airco zijn van die details die je moet laten vallen als je de juiste tegenkomt. Ik wou ook een Carrera2, zonder achterruitwisser, maar toen ik ‘m zag was ik verloren.

15 reacties aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 1,224)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.