Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,224)
    • mea culpa Mushroom. 😳
      Ik ging er van uit, als je antwoordt op een voorgaand bericht, het diende te gebeuren via een quote. Na een vlugge diagonaal lezing van de richtlijnen, zie ik inderdaad dat het hier net NIET op die manier moet.

Ik zal het nooit meer doen….wehehehe :engeltje:

Een beetje easy on the quotes graag, Stijn :up:
        Heb er al een 10-tal overbodige moeten verwijderen :salut:

ik heb 19″ op de boxster liggen, laagprofielbanden.
          Als ik de PASM aanzet, dan rijdt die wagen veel harder en oncomfortabel. Wat ook logisch lijkt, gezien de veringweg korter gemaakt wordt (volgens Porsche uitleg met 10mm).
          Hetgeen jij hier zegt klopt dan toch niet, of heb ik het mis?
          Ik vind het rijden met die PASM aan, helemaal niet aangenaam zelfs, dit staat dus ook nooit aan….

Hm….een “S” moet toch zeker 19″ wielen hebben, vind ik persoonlijk

Alleen als de S ook PASM heeft want anders ben je beter met de 18″ m.i., zonder is niet echt comfortabel te noemen.

S2

Zijn gewoon de originele Cayman S velgen die erop liggen. Is eerder een pro dan een contra voor mij. Tenzij je ze erbij krijgt als er iets groter op ligt, of hij optioneel uitgerust is met 19″ velgen.

Een velg die niet mooi / te klein is, daar zou ik een wagen niet voor laten staan.
                20 moeren los en vast draaien en ‘t is gefixt. :coolness:

Hm….een “S” moet toch zeker 19″ wielen hebben, vind ik persoonlijk 😯

S2

Cayman S voor minder dan 20K

Dat begint zeer interessant te worden 🙂

Wim

PCG Gelderland kan er ook wat van, en als je dan die foto’s eens goed bekijkt.

Wel even op pagina 7 klikken.

http://occasions.porschecentrumgelderland.nl/#

Daar moeten we nog 40 jaar op wachten voor we onze 924S zo duur kunnen verkopen… 🙄 😆

Bah ik verkoop mijn 924s ook wel voor een 20k, euh kandidaten? :happy:

Ja vragen staat vrij hé :wtf: :wtf: :wtf:

Er staat een 964 Carrera RS op de site van Penders voor….. 195k. Nu weet ik wel dat OPC’s stevig doortellen maar dat is toch wel gigantisch veel. Juist erboven staat een 997 GT2 RS voor 10k minder. Dan zou ik precies toch niet twijfelen.

Deze vind ik wel iets hebben *luv *luv *luv , wel behoorlijk prijskaartje 🙁 🙁 🙁

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.