Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3
- Dit onderwerp bevat 1,224 reacties, 156 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 4 maanden geleden door icepo.
-
MakerDiscussie
-
24 november 2013 om 19:51
sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.
-
MakerDiscussie
-
Die experten hangen niet aan de bomen…wil ik maar zeggen dat je pakweg niet bij bvb Van beurden moet aankloppen om es één van hun mecaniciens te huren om een controle op verplaatsing uit te laten voeren. Zou miss het gat in de markt zijn, voelt er zich hier niemand van de ervaringsdeskundigen geroepen :respekt: Ik zou er zeker en vast beroep op doen, dat staat vast.
Maar om terug naar de kern te gaan, tis nu niet gezegd dat het hier om een slechte koop zou gaan…verkoper is zelfstandig makelaar in verzekering/beleggingen….wss gen tijd/zin om de wagen aan te bieden bij porsche dealer maar het heeft idd geen goed signaal naar eventuele kopers toe. Langs de andere kant is de prijs dan ook aanlokkelijk om de sprong in het duister te wagen….al laat ik toch maar voor alle zekerheid die kelk aan mij passeren. Er staat ook een 3.4 bij Van Beurden in de aanbieding voor 16500€ maar die heeft weliswaar 180000km en betreft een verkoop in consignatie van de klant, wat denken jullie van deze? Zou om een hobbywagen gaan die max 5000km per jaar doet.
tja, als hij geen aankoopkeuring toestaat dan weet je hoe laat het is hé :coolness:
wat ben je met een nieuwe waterpomp en remblokken als de rest om zeep is :think:Contact opgenomen met de verkoper van de blauwe 996 4S en hij staat nog te koop.
Blijkt dat de onderhoudshistorie bekend is tot 10/2011, recent waterpomp en remblokken vervangen. Staat echter geen aankoopkeuring toe.t’zal niks geworden zijn want staat nog te koop :coolness: ofwel is hij ermee onderweg naar huis en moet hij het nog melden :happydance:
[quote=”beauflop” post=155392]Ik ga morgen kijken naar deze wagen . Iemand nog tips waar ik moet opletten. Wou eerst een 964 kopen maar dit is ook niet mis[/quote]
En?? :think:ja, een automaat blijkt niet zo aan te slaan… ziet er inderdaad een net exemplaar uit!
Ben er nog enkele tegengekomen, en staan toch allemaal net iets minder geprijsd,
zo ook deze… http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-964-targa—1992—gereviseerde-motor-80165719.htmDie blauwe had ik al een tijdje in het oog ,is het louter om die automaat dat die blijft staan ?
De wagen ziet er op foto anders heel goed uit (buiten die houtinleg dan :wtf: )en de prijs daar koop je amper een goede SC voor 😕Mush,
voor die brownie had ik reeds gemaild, maar niet echt een serieuze respons gekregen, en met wat ik hier kan lezen ben ik al niet meer zo hoopvol, in ieder geval wel een aparte kleur! Zou me niet storen denk ik… De andere is spijtig genoeg niet handgeschakeld…
Ik had er bijna één, had zelfs een akkoord (dacht ik) maar het mocht niet zijn. Heb wel een les geleerd:
€€€€ gaat boven vriendschap en eerlijkheid! :what:
Ik ga hier niet meer over zeuren, ander en beter… we vinden wel iets. Hoop ik :think:Deze 2 zijn een bezoekje waard Gijsbeer, althans, toch al van kleur, de rest zie je toch maar eens ter plaatse.
http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-964-carrera-2-79990687.htm
ik zou al blij zijn als ik een ‘gewone’ 964 vond… 🙁
Lijkt me maar iets raar. Belgische platen, Nederlandse papieren ?? :sarcastisch
Chassis van een NGT ?Zo te zien zal ie wel een zwaar circuit verleden hebben. Heb je zo een wagen dan neem je toch tenminste deftige foto’s.
Ik zou em niet durven kopen…
cocoa, niet cacao
😳 tja, het ziet er wat uit als chocolade, vandaar zeker?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.