Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 1,224)
    • [quote=”Egheuens” post=155418] cacao bruine dak ziet er eerder blauw uit[/quote]
      Is volgens wat ik hier te zien krijg toch ook definitely blauw hoor;
      ‘t Interieur is cocoa (cocoa, niet cacao ;))

[quote=”bladerunner” post=155410]Ik wist niet dat een ruitenwisser van een 996 paste op een Jubi 50? :happy: :happy:[/quote]

Ssssttttt! 😉 :first:

Vind deze ook wel mooi. De kleuren worden volgens mij op de foto’s niet goed weergegeven – het cacao bruine dak ziet er eerder blauw uit. Is dat Schiefergrau niet het kleurtje van de 7 generaties 911 op de Porsche Heritage tentoonstelling?

Ik wist niet dat een ruitenwisser van een 996 paste op een Jubi 50? :happy: :happy:

Woont er misschien iemand in de buurt met wat kennis om is even mee te gaan kijken?

Ik ga morgen kijken naar deze wagen . Iemand nog tips waar ik moet opletten. Wou eerst een 964 kopen maar dit is ook niet mis

jep die ruitenwisser verkloot het een beetje 😀

Geen originele velgen .Welke velgen zijn dit ?

Geen idee :respekt:
                      Niet mijn wagen, niemand die ik ken…
                      Alle info komt rechtstreeks van Kapaza, ikzelf heb niks te maken met die wagen behalve het feit dat ik nog steeds een sweet spot voor de 996 4S heb 😳 :up:
                      Als iemand hem hier moest kopen kom ik die achterruitwisser er wel aftrekken 😉 :happy:

mooie wagen musch, maar is het wel slim om je naam nr plaat zomaar op het net te zetten? Zou ik niet doen. Is het een kennis?

Lijkt me echt niet veel als die een onderhoudsgeschiedenis heeft. Had die maar 10 maand eerder te koop gestaan…

Ha ha moest juist lepeltjes hebben….. Spijtig :respect2:

verdorie! Was die van mij nu maar een targa… :loser:

Wim

En dan nog een naamgenoot. 😈

15 reacties aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.