Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 1,224)
    • Das waar :sarcastisch

Hij moet maar ene zot vinden he :happy:

:happy:

Iemand die misschien zijn 911 targa wil ruilen tegen een degelijke stel inox aperitief vorkjes ?
            HIER

heb gisteren ook dezelfde mail gekregen van die Luca, wees maar zeker dat dat oplichting is, zodra je terug zou reageren krijg je het klassieke verhaal van verhuist te zijn naar GB en dat ze de wagen meegenomen hebben om bagage mee te transporteren en dat ze de wagen opsturen en je een week de tijd krijgt, blablabla, mannen trap daar niet in, heb in het verleden zo al voorstellen gekregen om één van men ac cobra’s te verkopen, meestal willen ze betalen met western Union en moet je eerst zelf 350 euro overschrijven etc, welke debiel trapt daar nu in, snap niet dat de overheid die zwendelpraktijken niet aanpakt ipv ons constant te zitten pesten :bounce:

Hadden we deze al scherp?

Take away 964!!

http://www.ebay.com/itm/Porsche-911-964-CARRERA-2-CABRIOLET-/151206119955?pt=US_Cars_Trucks

Zal er toch wel niet voor 14.600 dollars uit gaan zekers … :mrgreen:

Maar waar zijn die 964 WTL’s gebleven. Zo volgde ik er circa 5, maar voor nu zijn ze allemaal verdwenen, waarvan ik dacht 2 in Belgie.
                Heb er nu nog 4 (andere) kunnen vinden… :wtf: :wtf: :wtf:

Hier een groene, waar er maar 250 van zijn gemaakt: :happy:
                http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=180739631

En een rode:
                http://tweedehands.autoscout24.be/Porsche-964-WTL-AMERICAN-ROADSTER-Benzine-Rood-234133131

Een grijze:
                http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=239300101&asrc=st|sr

En nog een zwarte, waar er slechts 702 van zijn gemaakt:
                http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=242001801&asrc=fa|sr

Er valt dus nog wat te kiezen, maaruh, ook hier lijken de prijzen de pan uit te rijzen het afgelopen jaar. :popcorn:

Ik dacht dus 50K+, maar inmiddels dus qua vraagprijzen alweer vanaf 75K zo’n beetje. Denk dat ik er nog maar een kettingslotje aan ga hangen … :happy:

[quote=”Gette” post=155078]Luc is zal een bod doen dat Kapaza waardig is; 8500 euro ?? :happy:[/quote]

Oooow…, dat doet pijn. :what: :what:

Heb ook net dezelfde mail terug gekregen. Straks gaan we nog moeten opbieden tegen elkaar om te doneren aan de waarschijnlijk Nigeriaanse oplichter:-)

[quote=”DST” post=154688][quote=”WES-RS” post=154493]914-6 voor niet al te veel lijkt me… :)[/quote]

http://voiture-occasion.vivastreet.com/voiture-occasion+paris-19eme-ardt-75019/1970-porsche-914-6-targa/89369513

Staat nu in Frankrijk…..

Ik vraag mij af wat hier de bedoeling van is?[/quote]

Aaaah ‘k heb beet : 😯

Van: luca hubers (luca.hubers9@gmail.com)
                      Verzonden: vrijdag 10 januari 2014 14:38:42
                      Aan: Hendrik914 via Kapaza.be

Hello,

the Porsche is still for sale.

Thanks,

Luca Hubers

:happydance: 😉

Niemand die wil overnemen?

[quote=”911addict” post=155028]@ Bladerunner: die eerste betreft de auto van mijn maat waar de koper een kleine € 10.000 heeft bijgelapt en nu weer te koop zet (zie ander draadje). Ik vraag mij af welke gek dat betaalt. Ieder die op zoek is naar een P (911, 964, 993 enz…) heeft zich toch al voldoende op voorhand ingelicht, en weet toch wat de gangbare prijzen zijn… Voor een 911 Targa g50 in goede conditie ( geen showroomstaat, maar niet roest, niet lekken en met lichte gebruikssporen ( steenslag, beetje uitgezeten zetel …)) ligt dat volgens mij op 30 k. Voor 37 K mag je al een quasi perfecte auto eisen met volledige onderhoudsgeschiedenis en weinig kms.[/quote]

Zijn inderdaad 2 mooie exemplaren…..moesten deze inderdaad rond 30k verkocht worden, was ik al gaan kijken,….helaas…
                        Ik hou het net verder in de gaten, en hoop van een liefhebber aan een liefhebber te kunnen kopen…..you can not blame them for trying! 8)

Luc is zal een bod doen dat Kapaza waardig is; 8500 euro ?? :happy:

@911addict; Aha, daar staat em. Idd deftige prijs. :think: :think:

OK, voor diegene die interesse hebben, de mijne dan te koop voor 40K want ziet er veel beter uit. 😉 😉

Wim

[quote=”Gette” post=155018]Prijs is 1 maar de verkoop is 2 ![/quote]

Inderdaad, omdat de prijzen stijgen van Porsche denken ze nu maar een eind weg te kunnen vragen.

En zet er maar eens een paar in het geheugen voor te volgen, dan zul je zien dat deze zeer lang te koop staan, en dan ineens verdwenen zijn, om na een paar maand goedkoper door een ander aangeboden worden. 💡

@ Bladerunner: die eerste betreft de auto van mijn maat waar de koper een kleine € 10.000 heeft bijgelapt en nu weer te koop zet (zie ander draadje). Ik vraag mij af welke gek dat betaalt. Ieder die op zoek is naar een P (911, 964, 993 enz…) heeft zich toch al voldoende op voorhand ingelicht, en weet toch wat de gangbare prijzen zijn… Voor een 911 Targa g50 in goede conditie ( geen showroomstaat, maar niet roest, niet lekken en met lichte gebruikssporen ( steenslag, beetje uitgezeten zetel …)) ligt dat volgens mij op 30 k. Voor 37 K mag je al een quasi perfecte auto eisen met volledige onderhoudsgeschiedenis en weinig kms.

Prijs is 1 maar de verkoop is 2 !

Als ik kijk naar het aanbod wagens welke in mijn zoekcriteria voorkomen stel ik vast dat er heel veel blijft staan ( Mobile, autoscout24, etc.)
                                  Ik was een 2tal maand geleden bij Elfer in NL om daar naar een 964 te gaan kijken die toen al 3 maand bij hun te koop stond voor 29500. Nu staat hij gereserveerd en van al de wagens die er toen te koop stonden is er welgeteld 1 verkocht !!
                                  En zo ken ik nog wel een paar plaatsen….

Misschien toch even wat realistischer blijven met die vraagprijzen…. mijn SC was op 2 weken verkocht !

15 reacties aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.