Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie

• Kris Deboeck
    Deelnemer

sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,224)
      • Jongens, wat een prijzen, deze gaan nog harder dan de beurs. :happydance: :happydance:

Hier

en

hier

‘t is dan nog nen Targa met hardtop 😆

Iemand die nog ergens een mobilehome ergens heeft staan die hij niet meer gebruikt…? 🙄

Ruilen kunt u nu met deze 964. :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=154746]https://porscheforum.be/forum/25-porsche-algemene-fotos/89733-964-chocolade-bruin-cognac-brown-my-brownie?limitstart=0
              :salut:[/quote]

Heb nog is met die gast liggen SMS’en en het verhaal van deze wagen veranderd met het uur.
              De laatste update is dat er geld nodig zou zijn, maar de wagen liefst niet verkocht wordt.
              Ook gaat er een onderhoud gebeuren en zijn er serieuse olielekken, de airco werkt ook niet.

Ik heb het zo gelaten, al vind ik het een dikke kleur. Het C4 gegeven nam ik er met plezier bij, die vage uitleg niet :think:

De meeste zullen ondertussen wel voor die truken op hun hoede zijn maar goed dat je het hier nog eens in de verf zet .
                Het feit dat we meer en meer van die zaken op het Net tegen komen wil zeggen dat het werkt en er nog steeds veel mensen worden bedrogen .
                :salut:

[quote=”Hendrik914″ post=154704]Snap het ook niet. De naam is ook fout gekozen, je kan zooo gemakkelijk in de witte gids opzoeken dat er geen Luca Hubers in Veurne bestaat en voor het zoveelste arrondissement van Parijs ook allicht. Misschien zijn ze enkel in staat te reageren op Franstaligen? Logisch dat ze dan het zgn adres wijzigen.[/quote]

Internet staat vol met valse aanbiedingen, ik kwam eens op een site uit waarvan ik de naam niet meer weet met 10-tallen valse aanbiedingen van prachtige oldtimers waaronder verschillende *porsche , aan gekke prijzen…
                  Als je reageert, zoals ik deed (was te mooi om waar te zijn, maar ja, je weet maar nooit denk je dan….), krijg je een mail in het Engels terug, die zegt dat de wagen in buitenland staat en dat deze naar mij kon worden gebracht door het transport op voorhand te betalen….
                  Geen *porsche natuurlijk en je bent je centen kwijt (ik ben daar uiteraard niet op in gegaan… :loser:

Hetzelfde had ik al eens voor, maar omgekeerd dan.
                  Ik had een 924 te koop gezet en uit Engeland kwam een mail van iemand die zei dat hij de wagen wou kopen, hij stuurde mij een cheque ! met een extra bedrag van 1000 GBP, die moest ik in mijn bank afgeven, laten boeken (een valse komt pas na 10 dagen onbetaald terug!!)en hem dan onmiddelijk een bedrag overschrijven voor transport van de wagen…
                  Goed zot, natuurlijk, cheque was vals (was zeer goed nagemaakt), ik had dit direct door..
                  Hij heeft me nog enkele keren opgebeld (engels mit haren daarup) en gevraagd waar zijn geld bleef, ik heb hem mooi uitgelachen natuurlijk…. :ass:

Therefor, steeds opletten als een buitenlander je wagen wil kopen of als ze er 1 aanbieden, 99% = fake! Maar ik vertel hier waarschijnlijk niets nieuws….. :up:

Wim

En die zien we hier waarschijnlijk ook niet meer. 🙁

[quote=”SB” post=154690]Kent iemand deze 964 Coupé? Verbruikt ‘amper’ olie? Is dat een standaard origineel kleur trouwens? Wel een lage km stand.[/quote]

Als ik me niet vergis is de eigenaar lid van dit forum. Ik geloof dat er over deze wagen een tijdje terug ook al gesproken was.
                        Ik heb effe gezocht op het forum maar vond het niet zo direkt terug. Ongetwijfeld zullen de forum gurus dit direkt terug vinden 😀

Snap het ook niet. De naam is ook fout gekozen, je kan zooo gemakkelijk in de witte gids opzoeken dat er geen Luca Hubers in Veurne bestaat en voor het zoveelste arrondissement van Parijs ook allicht. Misschien zijn ze enkel in staat te reageren op Franstaligen? Logisch dat ze dan het zgn adres wijzigen.

Ok, scam

Maar buiten wat email adressen welke ze binnenkrijgen, zijn ze hier toch niks mee ?

[quote=”DST” post=154688][quote=”WES-RS” post=154493]914-6 voor niet al te veel lijkt me… :)[/quote]

http://voiture-occasion.vivastreet.com/voiture-occasion+paris-19eme-ardt-75019/1970-porsche-914-6-targa/89369513

Staat nu in Frankrijk…..

Ik vraag mij af wat hier de bedoeling van is?[/quote]

Toch duidelijk… scam

Kent iemand deze 964 Coupé? Verbruikt ‘amper’ olie? Is dat een standaard origineel kleur trouwens? Wel een lage km stand.

[quote=”WES-RS” post=154493]914-6 voor niet al te veel lijkt me… :)[/quote]

http://voiture-occasion.vivastreet.com/voiture-occasion+paris-19eme-ardt-75019/1970-porsche-914-6-targa/89369513

Staat nu in Frankrijk…..

Ik vraag mij af wat hier de bedoeling van is?

[quote=”porsche914orange” post=154497][quote=”WES-RS” post=154493]914-6 voor niet al te veel lijkt me… :)[/quote]

Nep advertentie, voor die prijs vind je zelf geen restauratie project 914/6.

Voor de rest wel alles mooi origineel zo te zien![/quote]

Verdacht goedkoop idd en geen adres noch telefoonnummer.

Op mobile een van de Flintstones aan 20.914 € … maar wel al een jaar onverkocht. Als je die herstelt, heb je misschien ook wel 60 duizend betaald?
                                    Oorspronkelijke motor en bak, maar met wat werk …
                                    Flinstone914.jpg

Er zijn er zelfs terug meer te koop en aan 30-45 duizend, uit de VSA en soms voor de vorm over de roest heen gespoten.
                                    prutsonderkant914.jpg

De duurdere zijn bijna allemaal verprutste, met een zwaardere motor of verbredingen.

15 reacties aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,224)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.