Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 1,224)
    • [quote=”goodfellas” post=153135] die grijze [/quote]
      Ik denk dat de spoiler kapot is, blijft precies constant omhoogstaan 8)

Inderdaad een goede opmerking

@ luc en s2,

Ik heb uiteindelijk maandagmiddag een afspraak kunnen maken om naar die grijze in Nederland te gaan kijken.
          Ik kijk ondertussen ook nog naar andere 964’ers voor het geval die grijze niets zou worden.
          Maandag hopelijk een koop doen en als het niet zo is zoeken we een andere.
          Ik zal volgende week posten hoe het verlopen is

de site van willy recup geeft een mooie afbeelding van blinkende *porsche ‘s voor de deur, ik rij daar bijna wekelijks voorbij en heb daar nog nooit een wagen zien staan die nog een beetje blinkt, je zou eerder denken dat het een schroothandelaar is :relaxman:
            al zou ik in de buurt in panne vallen, ik duw hem nog liever naar huis :happydance:
            het lijkt wel een atelier in Hurghada :puke:

die verkoper van asse heeft nog een Ferrari 308 in z’n garage staan als je goed kijkt, die staat niet te koop ook al schrijft hij dat hij geen tijd heeft om te rijden :think:

S2

Dan is het DEZE toch niet geworden?

@ Goodfellas, had ik niet gelezen dat je een 964 gekocht had in Nederland???

Heb je ook cabrio c4’s in je aanraderslijstje?

zijn site

Zit in Mazenzele Opwijk, dat is 8 km van hier en ik ging daar in den tijd mijn Porsche stukken en wielen halen voor de VW Tuning markt 🙄

Heeft een brug staan in zijn “tuin” in open lucht en er werken een paar gasten die ik niet versta al spreek ik 5 talen :sarcastisch

Heb zelf maanden gezocht achter een deftige 964 en voor dat bedrag is dat volgens mij onmogelijk !
                    Als je dan toch een deftige wil kan ik je deze aanraden !!

Deze en Deze

@gette;

ik wou al naar die 964 in Asse gaan kijken maar als ze hier op het forum zeggen “ik weet al genoeg”
                      dan krijg ik bang.
                      Wie is die porsche recup Willy?
                      Als je het niet op het forum wil plaatsen,mag je mij dit wel prive sturen als je daar slechte ervaringen mee hebt gehad.
                      Daar dient het forum toch voor he om elkaar te helpen 😀
                      Ik ben op zoek naar een 964,ken er technisch niet zoveel van maar wil mijn geld nu ook niet in een probleemporsche gaan steken.

mooi en zeldzaam bestaat niet meer, maar mooi en prijselijk wel al vraag ik me af hoeveel ik nog ga krijgen als ik ooit de mijne ga verkopen
                        http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-boxster-2-5i-67-000-km-174427197.html

😯

[quote=”luc993cabrio” post=152991][quote=”kristofL” post=152982]Deze 964 http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-964-c2-80283927.htm zal niet lang te koop staan denk ik?[/quote]

Da is wel zeer weinig geld hé 😕 😕 😕 , was het geen Tiptronic had ik al gaan kijken. :coolness: :coolness: :coolness:[/quote]

Als je in het boekje gaat kijken zie je 2x Porsche Recup Willy staan :what:

Ik weet nu al genoeg ❗

[quote=”porsche914orange” post=153080][quote=”terrum”]

Smelten van de prijs dan toch, mooi is hij wel , goedkoop is iets anders[/quote]

Mooi, zeldzaam en goedkoop gaan in deze tijden niet meer samen.

I’ts a poor man’s speedster. Als je ziet wat die exemplaren gaan…[/quote]

Inderdaad mooi en zeldzaam maar opgelet met de verkoper zijn auto’s
                            Plat gereden duitse allé toch die die ik bekeken had

[quote=”terrum”]

Smelten van de prijs dan toch, mooi is hij wel , goedkoop is iets anders[/quote]

Mooi, zeldzaam en goedkoop gaan in deze tijden niet meer samen.

I’ts a poor man’s speedster. Als je ziet wat die exemplaren gaan…

S2

[quote=”youyou” post=153063]@S2 hoe kunnen jullie dat toch allemaal bijhouden? Respect, ik zal het schrijven in plaats van een icoontje te gebruiken[/quote]

Thanks, maar dit was een makkelijke hoor, nu je het verhaal achter de auto kent, zal je hem ook niet snel vergeten 😉 (Is zoals een ezelsbruggetje 🙂 )

[quote=”porsche914orange” post=153061]Daar smelt ik dus bij weg… *luv

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-3-2i-turbo-look-175182602.html%5B/quote%5D

Smelten van de prijs dan toch, mooi is hij wel , goedkoop is iets anders

15 reacties aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.