Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3
- Dit onderwerp bevat 1,224 reacties, 156 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 4 maanden geleden door
icepo.
-
MakerDiscussie
-
24 november 2013 om 19:51
sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.
-
MakerDiscussie
-
S2 is een levende encyclopedie denk ik :respekt: (ik gebruik liever icoontje) 😀
@S2 hoe kunnen jullie dat toch allemaal bijhouden? Respect, ik zal het schrijven in plaats van een icoontje te gebruiken
Daar smelt ik dus bij weg… *luv
http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-3-2i-turbo-look-175182602.html
Allemaal overdreven, een Porsche of BMW of eender wat met 260.000 kilometer is helemaal niet versleten, vermits hij maar deftig onderhouden wordt. :think:
Een vrachtwagen die dagelijks 50 ton voortsleept wordt dikwijls pas bij 2.000.000 km vervangen.
Of het verhaal van die Amerikaan met zijn Porsche 356 met 950.000 miles (+/- 1.500.000 km), hij rijd er nog elke dag mee en motor is 2 keer gereviseerd. :hail: :hail:
is 270000 km zo een probleem, heb zelf een 911 3.2 met 210000 km, moet ik al beginnen sparen voor revisie? :bounce:
ik vermoed dat je snel zo’n 25.000+ € kwijt bent aan een revisie van alles wat slijt, wat interieurdingen en een goeie paintjob.
Langs de andere kant heb je dan wel een goeie die volgens mij binnen een jaar of 5 mss wel zo’n 75K zal waard zijn.[quote=”Mushroom” post=152980]Ik weet een originele Jubi 964 staan. Zeer goede staat, volledige onderhoudshistorie, 1 probleem: 270.000 km…
What’s a guy to do die elk pact met “die hierboven” opgeblazen heeft?
Wat is dat waard?[/quote]Ik heb het overwegen om een jubi te kopen. Mooie onderhoudshistorie. Kon hem hebben voor 34K .
Dan toch niet gedaan omwille van de 260000 km-stand.Heeft al een paar keer te koop gestaan op veilingssites 🙂
Maar dat was nog met bestickering. Dit is de ex-JW (zie de nummerplaat) wagen.
Mocht je John Wolbers niet kennen:
Of een linkje met meer info over de wagen:
jammie, deze staat op een veiling
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/8298/3155038Mush,bij Van zweeden staat der ene te koop met ongevalschade, ze vragen der 35000 voor maar dat is schromelijk te veel wetende dat die wagen al vijf jaar volledig uit elkaar is en dat zij deze gekocht hebben bij een carossier hier in temse en minder dan 20000 betaalde voor die jubi slechts enkele weken geleden
de man ging hem niet meer opmaken omdat hij kanker had en het geld nodig had om de vaste kosten te kunnen betalen van zijn bedrijfje
Prijs staat vanaf 19000euro. Dus zal wel niet voor die prijs verkocht worden denk.
[quote=”Mushroom” post=152980]Ik weet een originele Jubi 964 staan. Zeer goede staat, volledige onderhoudshistorie, 1 probleem: 270.000 km…
Wat is dat waard?[/quote]Ne Jubi zal je toch moeilijk voor minder dan 40k vinden, denk ik hé :think: :think: :think:
[quote=”kristofL” post=152982]Deze 964 http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-964-c2-80283927.htm zal niet lang te koop staan denk ik?[/quote]
Da is wel zeer weinig geld hé 😕 😕 😕 , was het geen Tiptronic had ik al gaan kijken. :coolness: :coolness: :coolness:
[quote=”Mushroom” post=152980]Ik weet een originele Jubi 964 staan. Zeer goede staat, volledige onderhoudshistorie, 1 probleem: 270.000 km…
Wat is dat waard?[/quote]
Niemand?
Verleden week werden we bijna vertrappeld door een meute woestelingen voor een fake Jubi die precies uit de zoutmijnen kwam en al een hele poos stilstond, met bovendien ook een hoop kms op de teller… 😕
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.