Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 1,021 tot 1,035 (van in totaal 1,224)
    • Handgeschakelde 928 GTS . Benieuwd wat ze daarvoor tegenwoordig vragen…

http://www.fgporsche.com/en/2dehands_detail.php?id=113

0

weet niet of de wagen ok is maar de prijs is zeker niet zot, alleen wordt hij niet gekeurd en dat heeft waarschijnlijk wel een reden :think:
        http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-928-70524740.htm

0

Porsche 911 Red Book van Patrick Paternie is your best friend 😉

0

Het chassisnummer zegt enkel iets over het bouwjaar van de wagen en type. In dit geval een 964 cabrio modeljaar 91. Niet veel over de uitvoering. Daarvoor moet je alle optienummers eens bekijken. Vind je op de sticker onder het kofferdeksel.

0

Er zijn enkele websites waar je op basis van het chassis nummer enkele zaken kan opvragen:
              http://www.vindecoder.net
              Vinchecker
              NICB

0

Dit is een chassisnummer van een 964 WPOZZZ96ZMS453811.
                Hoe kan ik nu zien wat de wagen me te bieden heeft?
                Alvast bedankt.

0

Hele mooie km stand en de eigenaar is bekend. Ook wat waard 💡

0
                  Wim

Voor WTL liefhebbers die deze geweldig leuke info website nog niet kennen … heb er zelf ook 12 jaar over gedaan om ‘van alles’ over deze wagens te weten te komen …

http://www.turbo-look.de/2-en.php

0

Bedankt voor reactie. Dan vraagt hij er in mijn ogen zeker 15000 teveel.

0

Ik ben enkele weken terug gaan kijken. Dit is geen originele WTL.
                          Als ik me niet vergis was er geen historiek bij de wagen en had deze toch enige last van roest.
                          Gezien het geen WTL was heb ik wel niet echt in detail meer gekeken.

0
                          Wim

Tot nu toe nog nooit iemand geweten die deze term (WTL) niet kent als Porsche rijder, en waar turbolook staat, is het meestal niet origineel maar omgebouwd.

Kennen meestal de prijs ook wel van de originele WTL 💡

Maar kan zijn dat er uitzonderingen zijn, en dan is dit een koopje, dus vlug gaan kijken dan voor wie interesse heeft. 💡

0

Bestaat er geen optiecode voor?
                              Die je toch wel ergens moet kunnen terugvinden, of via het chassisnummer?
                              Denk maar hardop :sarcastisch

0
                              J

[quote=”raychem” post=152668]dus als ik het hier goed begrijp:

als er staat WTL, dan is de *porsche origineel met een breede poep uit de fabriek gekomen?
                                als er staat turbolook, dan is de *porsche achterna uitgebreed?

Ben ik juist of ben ik verkeerd?[/quote]

Je bent juist ALS de verkoper hetzelfde onderscheid maakt.
                                Vandaar mijn vraag aan Wim.
                                Hoe kan hij weten dat de verkoper dezelfde juiste terminologie gebruikt als wij??
                                Misschien neemt de verkoper het niet zo nauw met de omschrijving en zegt hij gewoon turbolook tegen een WTL.
                                Dan staat daar wel een fabrieksbrede 911 te koop.en geen Kelly zoals men dat nu blijkt te denken.
                                IMO altijd de moeite om eens na te gaan en dichterbij te gaan kijken, enkel alleen daarom al.

0
                                PB

Dat klopt als een zwerende vinger. 😉

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1,021 tot 1,035 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.