Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 1,224)
    • dus als ik het hier goed begrijp:

als er staat WTL, dan is de *porsche origineel met een breede poep uit de fabriek gekomen?
      als er staat turbolook, dan is de *porsche achterna uitgebreed?

Ben ik juist of ben ik verkeerd?

PB

[quote=”kleinekastenteufel” post=152663]WTL = werks turbo look ofte originele af fabriek turbo look.

ture bo look (!) = aftermarket.

😉 😈 :wink:[/quote]

Je was net sneller. :mrgreen:

PB

wtl = fabrieks af
          turbolook = omgebouwd

WTL = werks turbo look ofte originele af fabriek turbo look.

ture bo look (!) = aftermarket.

😉 😈 😉

J

Wat bedoel je daarmee?

Wim

Er staat turbolook, dus is geen originele WTL. 💡

Ok bedankt voor je reactie . Ik vind hem wel mooi.
                  Maar echt te duur dan en waarschijnlijk dat hij daarom blijft staan.

+1
                    CHECK ALWAYS THE VIN NUMBER 💡

Ziet er ogenschijnlijk goed uit, net echt to me…

Ware het niet dat deze wagens volgens de statistics vanaf 1992 in productie zijn genomen (92/94). Het betreft geen complete fotoserie, zoals zeer belangrijk geen motorblokfoto’s.

De pedalen zijn ook niet orgineel, ik zie niet of het een 2’tje of een 4’tje is, origineel zijn het 2’tjes. Te kleine wielen wat mij betreft, en waarom geen 18inch eronder, omdat het wellicht een gewoon 964 onderstel betreft.

Beetje laag geprijsd, ze kosten minimaal 50K doorgaans, maar ja, het fabrieksnummer zegt alles, is hier ook niet verstrekt.

Kortom, don’t think so! :coolness:

Weet iemand dat deze wtl orgineel is?
                        Staat al even te koop maar voor een ombouw veel geld.
                        http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-964-3-6i-cabrio-174844624.html

911 996 1998 155.000km

Mijn geliefde ex: http://www.asn-auto.nl/listing/7296/

Zitten veel meer extra’s op en aan dan vermeld 💡 ( o.a. M030 sportonderstel, vandaar de 18 inch sport classic velgen. Ook Techart uitlaat en spoilertje.)

Heb deze in 2006 van Porsche liefhebber gekocht (km stand 117.000) en in 2009 verkocht met km stand 140.000 aan Alfa liefhebber.

Voor verdere inlichtingen PB gerust.

Heb het geluk al van een trotse *porsche bezitter te zijn.
                            Ik wil er gewoon een 964 bij hebben of een goede 3.2 aan een aanvaardbare prijs.
                            Heb een budget van rond de 25K.
                            Tips zijn altijd welkom. 😀

neem zeker je tijd maar als je er ééntje gevonden hebt waarvan je het schuim op de lippen komt,niet twijfelen want voor je het weet is er iemand anders mee weg, als je bij Johan Dekens en andere echte betrouwbare kenners een auto koopt weet je zeker dat je geen kat in een zak koopt, kost mss iets meer dan bij een particulier maar de wagen staat dan wel volledig in orde, geen zorgen over onaangename verrassingen :first: ikzelf zou nooit een auto kopen bij een verkoper(die geen Porsche onderhoud doet en dan bedoel ik niet gewoon de olie effe verversen, dat kan iedereen) die er eentje gekocht heeft gewoon om door te verkopen en te cashen…
                              laat het ons weten zodra je de trotse bezitter bent van een *porsche and don’t forget to post some pictures, we like :happydance:

Ik ben op zoek naar een 964 in goede staat,woon in genk,maar doe nog niet de moeite om te gaan kijken.
                                De advertentie zegt al genoeg over de wagen.
                                Vorige week nog naar een mooie gaan kijken bij dekens Johan maar was net te laat 😥
                                Ik heb tijd er zal vroeg of laat wel een goede verschijnen

bij een particulier een auto kopen die niet gekeurd wordt door de verkoper, moet er geen tekening bij maken zeker :puke: :think: :what:

15 reacties aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.