Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3
- Dit onderwerp bevat 1,224 reacties, 156 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 4 maanden geleden door
icepo.
-
MakerDiscussie
-
24 november 2013 om 19:51
sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.
-
MakerDiscussie
-
Niet mijn ding maar nog niet gezien in 964
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?smid=SJ-SM-DP-S&id=242411272
En deze ? oei te laat…
http://www.crashcars.com/damaged-cars/porsche/911-964-c4-jubileum-limited-edition-nr-361.html
Beetje kennis is echt wel nodig . Gelukkig dat het forum bestaat 😀
[quote=”porsche914orange” post=151872] Zijn er ooit Jubi’s verkocht die niet genummerd zijn??? :?[/quote]
Nee – want dat zijn geen Jubi’s 💡
Er zijn een stuk of 20 Turbo Brede 964 Coupe’s gemaakt eind ’93 – begin ’94 … dit toen de 911 30 Jahre Hype voorbij was ..
Het is overigens nog steeds een raadsel – of er daadwerkelijk 911 stuks 964 30 Jahre gemaakt zijn – en of deze allen verkocht zijn …
[quote=”G-man” post=151954] Auto heeft body, remmen en ophanging van de turbo maar niet de motor.
Met als gevolg dat de auto trager is dan de gewone C2[/quote].. en het is dan ook nog ‘ns een Carrera 4 :coolness:
Van Porsche ken ik dus werkelijk nix…. :puke:
Maar van “human recourses” en “sales” iets meer…
Troep…afblijven…Ik hoor het al gelukkig dat hij al geserveerd was.
En zoals je zei voor 32500 is hij verkocht.
Vind het ook raar dat hij de advertentie nu heeft aangepast dat hij zei dat de duitser hem bijna zeker wil.
En er komen zaterdag nog 6 mensen zien misschien wel praatjes om de mensen uit hun kot te lokkken das waar.WTL: Werks Turbo Look
wel degelijk enkel de look. Auto heeft body, remmen en ophanging van de turbo maar niet de motor.
Met als gevolg dat de auto trager is dan de gewone C2 (wegens zwaarder en minder aerodynamisch)
Wegligging kan iets beter zijn maar tis zeker geen RS….Dit gezegd zijnde, originele WTL is best wel gegeerd en dus wat duurder dan een gewone.
Deze verkoper heeft zijn eigen advertentie mooi naar de kloten geholpen door opzettelijk vaag en misleidend te zijn. (één van de twaalf niet genummerde Jubi’s in Belgie, alsjeblieft zeg…)
Hij probeert er zoveel mogelijk uit te halen door de wagen beter voor te stellen dan dat hij is en is op korte termijn volledig door de mand gevallen. (tenminste toch hier op het forum.)
Feit is dat hij in het beste geval een originele WTL te koop heeft, die niet ongevalvrij is en waar best wel wat werk aan is. om te beginnen een revisie van een motor die acht jaar heeft stilgestaan in wat eruitziet als een niet te propere garagebox of zeecontainer. (En wie garandeert dat de motor 80K heeft gelopen en geen 380K?)
En wees er maar zeker van dat de auto nog heel wat meer gebreken heeft waar hij zelf nog niet van weet of niet verteld.
Tenzij hij hem bijna gratis weggeeft, zou ik hier geen geld aan geven.
Je weet niet waar je aan toe bent met deze P en zeker niet met deze verkoper.Ik ken de kerel niet maar 95% van de mensen die gaan zien ook niet en die zullen allemaal denken dat dit een louche sjacheraar is.
Al hij nu al eens de auto gewoon had afgespoeld en wat propergemaakt. Dat had al een weeeereld van verschil gemaakt.
Rant over
Nog even over Look, WTL is geen look, maar alle turbo eigenschappen behalve de motor. Zeer sterk dus, maar het mooiste zijn de achterwielen, dat die breder uit staan dan de voorwielen. Dat geeft totaal eigen rijeigenschappen aan deze auto’s. Liggen als een huis op de weg en rijdt machtig mooi!!! :respect2: :respect2: :respect2:
Jeetje, de man maakt er wel een vaag verhaal van. Wat een mist weer rond zo’n auto. Een Porsche fanaat laat een WTL niet naar de klote gaan in een zeecontainer. 280.000, niet draaiende motor, geen registratie (oink), mogelijke wtl als Jubi aanbieden, wiel eraf gereden (ben niet bang van een beetje ‘mooie’ (blik)schade, maar wielen die eraf gereden zijn klinkt als heavy impact to me.
Het begint wat te ruiken, puur door de vage verkoopverhalen zou ik ernstig gaan twijfelen.
Wellicht dat ie vuil in een container (met een vage omschrijving) meer geïnteresseerden weet te trekken (koopjesjagers). Ook die verhalen dat de mensen in de rij staan met een zak geld … kijken wat ie zegt als je zegt dat je vandaag met 32.500 langs komt. Is ie zegt kom maar, dannuh, …, kun je zeker thuis blijven, hahaha.
Kortom, ik zou toch die papieren eerst wel eens willen zien!
280.000 km is een stand waarbij volledige revisies komen kijken lijkt me!
Vind het wel spannend, hoop dat we er hier meer van gaan horen & zien!! Mits de auto eerlijk is.
Als orginele WTL, dan blijft een interessante aanbieding, maar ik voel nattigheid. Geen fabrieksnummers, maar wel Jubi plakkers op een keurige ‘WTL’, not done !!!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.