Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3
- Dit onderwerp bevat 1,224 reacties, 156 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 4 maanden geleden door icepo.
-
MakerDiscussie
-
24 november 2013 om 19:51
sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.
-
MakerDiscussie
-
Ben zo’n 6 jaar geleden eens naar een zilveren Jubi gaan kijken met 300.000 km op. een echte wel.
Vroegen er 24k voor toen…RS schreef :
Iets anders nu, iemand die een degelijke 964 Turbo liefst 3.6 te koop weet staan aub? (is niet voor mijzelve 😥 )
Bij WV cars in Geel ne zwarte maar denk een 3.3
Idd geen echte Jubi, dus project afgeblazen. Doch een WTL voor 30K is te bespreken, tja 280000km enz…
Iets anders nu, iemand die een degelijke 964 Turbo liefst 3.6 te koop weet staan aub? (is niet voor mijzelve 😥 )
waarom daarover liegen ? lijkt me alvast geen goede start om iets te kopen
Ik heb ook gebeld. Het blijkt een Porschefanaat te zijn met meerdere exemplaren.
Het zou een originele WTL zijn maar geen jubi! Heeft ooit ongevalletje gehad met afgebroken wiel. Is toen hersteld en ook teller teruggedraaid. Heeft momenteel om en bij de 280.000 echte kms. Op teller ongeveer 200.000 minder…Wat wel kan is dat het een originele C4 WTL is. Geen jubi. Is ook wel zeer zeldzaam…
Net gezien dat stef dit ook schreef… 😉
Dacht ik ook al, ongenummerde Jubi’s???
Dan heb ik een originele ongenummerde Clubsport van 1986 staan, omgebouwd naar een gewone 3.2.
Kopen? 75000€, das een koopje, ge vindt ze bijna nergens…ALLE Jubi’s zijn genummerd. deze zal in het beste geval een WTL zijn met Jubi 911 embleem (kan je zo bestellen). Ook geen originele Jubi kleur.
De geregistreerde staan hier, ook indien in andere kleur herspoten nadien… http://jubi.pocg.de/media/Jubi_Register_Extract_011113.pdf
Zo is dat snoer en ben/was dat van plan, maar ben nog maar eens door mijne rug gegaan (kan amper stappen) en zit dan ook nog eens met eindjaarsdrukte!
Plus het moet bij daglicht gebeuren.
Oplossing ah zoeken….[quote=”beauflop” post=151866]Heb ook eens gebeld. Hij is geresveerd die man komt zaterdag voor 30zo mee te nemen kijken. En er komen zaterdag alleen al 6 mensen kijken moest hij hem niet nemen.
Ben blijkbaar weer veel te laat[/quote]Als je echt interesse hebt moet je daar direct naartoe ,niet wachten tot zaterdag 🙄 Dan ben je zeker te laat (als dit een koopje is voor u ,wat mogelijk is natuurlijk )
Er staat nu meer info bij. Heel ander verhaal…
[i]chassis +- 260.00km
teller +- 80.000km
Originele WTL Carrera4 in jubileum versie 1993
(1/12 verkochte niet genummerde versies in Belgie) [/i]Zijn er ooit Jubi’s verkocht die niet genummerd zijn??? 😕
Heb ook eens gebeld. Hij is geresveerd die man komt zaterdag voor 30zo mee te nemen kijken. En er komen zaterdag alleen al 6 mensen kijken moest hij hem niet nemen.
Ben blijkbaar weer veel te laatZodra ik “…. look” zie staan, ga ik er al vanuit dat het een Kelly is. Maar deze is dus wel een origineel koetswerk op de kleur na?
Die druppellijnen zijn door het verblijf in die blikken doos. Maar het vuil is er voordien opgeraakt, in een droge stoffige ruimte. Geloof nooit dat die wagen 8 jaar in die garagebox stond.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.