Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3
- Dit onderwerp bevat 1,224 reacties, 156 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 4 maanden geleden door icepo.
-
MakerDiscussie
-
24 november 2013 om 19:51
sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.
-
MakerDiscussie
-
Wil ik ook wel eens weten, ik heb nog een perfect setje in de kleder liggen… 🙂
ik heb een iets minder dan een jaar geleden een set hoogglansverdichte Fuchs 7 en 8 x 16 verkocht voor 2200€….
Met spijt in het hart verkocht, maar met een set 7 en 9 in standby mag ik ook niet klagen.Wat is de vraagprijs Wim? Ben wel benieuwd welke zotte prijs men daar al voor vraagt?
[quote=”cabrio wim” post=151297]Net nog de prijs binnen gekregen van een setje gebruikte 9 X 16 Fuchsen voor een 930 :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Slaat nergens meer op. 😥
En moeten dan ook nog opnieuw geanodiseerd en gespoten worden.[/quote]
[quote=”Mart” post=151296]Wel frappant trouwens, zoveel mensen op zoek naar de perfecte (klassieke 20++ jaar) wagen, weinig kilometers, perfecte lak, enkele voorgaande eigenaren (liefst geen), schadevrij, complete onderhoudshistoriek en documentatie ennuh mag tuurlijk nix kosten, liefst altijd binnen gestaan en ook eigenlijk nauwelijks mee gereden…
[/quote]idd … en hem paar maanden later alweer op kapaza zwieren omdat het nieuwe er alweer af is en ze weer een nieuwe kick willen, daarom ben ik liever een gewone algemene autoliefhebber met liefde voor de techniek dan een zogezegde porschist waar het toch maar enkel om de exclusieve badge/naam/uitstraling gaat
Goed kijken Wim: er zit misschien goud onder de verf…
Net nog de prijs binnen gekregen van een setje gebruikte 9 X 16 Fuchsen voor een 930 :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Slaat nergens meer op. 😥
En moeten dan ook nog opnieuw geanodiseerd en gespoten worden.
Wel frappant trouwens, zoveel mensen op zoek naar de perfecte (klassieke 20++ jaar) wagen, weinig kilometers, perfecte lak, enkele voorgaande eigenaren (liefst geen), schadevrij, complete onderhoudshistoriek en documentatie ennuh mag tuurlijk nix kosten, liefst altijd binnen gestaan en ook eigenlijk nauwelijks mee gereden…
O ja, en dan vaak ook nog terwijl men zelf totaal geen P. kennis of technische sjoege heeft … Sweet Dreams!!!
Ik denk dat er best nog een goeie auto te verkrijgen valt, maar dat men er of aanzienlijke bedragen voor neertelt, het eisenpakket wat moet bijstellen ofdat je zelf een hele handige gozert bent qua sleutelen. :drink:
gewoon is deftig laten polieren door Olivier en die ziet er terug als nieuw uit, spijtig dat ik te laat was om te bieden :bounce: :happydance:
De Wim, altijd in voor een grapje!!!!
Iemand die $ 57200 betaald voor een plaatje met wat nummerkes erop, reukje aan…..
voor da geld zou de remork er toch ook mogen bij zijn :sarcastisch
Amaai 😯 😯 😯 hoe begin je daar aan :wtf: :wtf: :wtf:
Voor een compleet originele Speedster van die jaren, een prikje :popcorn:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.