Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 1,224)
    • “Aardig” verprutste *porsche
      En die ’15 velgen op een 964 Look slaat ook nergens op :what:

Volgens Magnus Walker: “Stance is everything”

Een beetje “foute boel” dus

Iemand zijn mening over de deze?

Is ombouw maar ziet er deftig uit en alle aankoopkeuring zijn
          toegestaan.

http://www.classiccarbrothers.nl/content/1977-porsche-911s-eu-registration

vriend van mij kocht laatst een hele mooie cayman van 2007 , wel geen S met maar 90000km op de klok, volledige onderhouds historie, groot onderhoud en winterbanden bij voor slechts 20000,-

220k km’s is wat veel voor die prijs lijkt me

Vind ik niet echt een koopje…

Nu terug over Koopjes 😀

Een echt Cayman koopje met Approved Garantie tot 11/2015…

Cayman S

Nu nog iemand vinden die tot in Kassel wil rijden.

Xtof

[quote=”Mushroom” post=177056]Mooie woorden Mart.
                    Veel waarheid erin :up:
                    Alleen was’t in mijn geval net iets anders. Nooit iets geriskeerd, altijd gewerkt en gespaard, nu in mezelf gedacht “F*ck it, ik riskeer mij ook eens iets”, en voila, direct den haak in de keel 😈 Some guys have all the luck! :mrgreen: :happy:

Ik zit nu dus al een aantal maanden in dubio of ik het gevecht ga aangaan of niet. Strikt bekeken is’t kiezen tussen een easy life of auto’s kunnen kopen/onderhouden. ‘t Verstand wil best the easy life, maar het hart wil Porsches, allerhande Porsches, veel Porsches, altijd andere Porsches en het verstand zegt soms al ne keer van “eigenlijk wil ik dat ook best wel” 😉

‘t Is een knoert van een luxeprobleem, en elke keer ik erover nadenk besluit ik dat ik mezelf gelukkig mag prijzen dat ik niet meer problemen in mijn leven heb, ook al blijft de nasmaak van hoe alles gebeurd is bitter in de mond.

Btw, iedereen bedankt voor de bokes met choco! ;)[/quote]

Soms ook eens denken, wat zou de situatie zijn moesten de rollen omgedraaid zijn… zou de andere partij ook braafjes voor een easy life kiezen..?
                    Just think about it 😉

“Fok dem”, is de enige attitude die de nasmaak uiteindelijk doet verdwijnen … fijn zo’n groot hart, maar als ze er op gaan staan of stampen, heb je de poppen aan het dansen … :drink: (met mate dat is).

Altijd je hart volgen mush!
                        Uiteindelijk komt dan alles wel goed.

Mooie woorden Mart.
                          Veel waarheid erin :up:
                          Alleen was’t in mijn geval net iets anders. Nooit iets geriskeerd, altijd gewerkt en gespaard, nu in mezelf gedacht “F*ck it, ik riskeer mij ook eens iets”, en voila, direct den haak in de keel 😈 Some guys have all the luck! :mrgreen: :happy:

Ik zit nu dus al een aantal maanden in dubio of ik het gevecht ga aangaan of niet. Strikt bekeken is’t kiezen tussen een easy life of auto’s kunnen kopen/onderhouden. ‘t Verstand wil best the easy life, maar het hart wil Porsches, allerhande Porsches, veel Porsches, altijd andere Porsches en het verstand zegt soms al ne keer van “eigenlijk wil ik dat ook best wel” 😉

‘t Is een knoert van een luxeprobleem, en elke keer ik erover nadenk besluit ik dat ik mezelf gelukkig mag prijzen dat ik niet meer problemen in mijn leven heb, ook al blijft de nasmaak van hoe alles gebeurd is bitter in de mond.

Btw, iedereen bedankt voor de bokes met choco! 😉

Tsja, wij zijn natuurlijk a bunch of verwende jongetjes afterall. In de goeie tijd kon alles tegelijk. Tegenwoordig moeten we kiezen: “Eerst dit, dan dat…” offuh “Eigenlijk dit, maar dat kan ook nog wel even wachten. Dan schuiven we dat nog maar weer een jaartje door”…

Btw, alles wat we verkopen is uitstel van executie, the fight om alles te kunnen behouden is leuker, de knaken zijn toch al stuk geslagen. In deze situatie gaan we die uitgaven voor aanschaf ook niet meer doen, dussuh alles waar je op dit moment afscheid van neemt, komt nooit meer terug! :coolness:

Heb afgelopen jaar stevig m’n best gedaan. Begin juli de zaken laten vieren en weer lekker van het leven gaan genieten, maaruh moet nu ook weer de switchback zien te maken naar de beuk erin.

@De Koen: Doe mij ook efkes wat van je peptalk! :popcorn:

Dat kleurverschil doet zelfs op het scherm al pijn aan mijn ogen 🙂 Toch maar een lakmeter meenemen naar deze om zeker te zijn wat er allemaal beschadigd is geweest.

Op verlof kun je naar hier komen :-)…… Nutella staat klaar 🙂

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.