Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie

• Kris Deboeck
    Deelnemer

sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 1,224)
      • Ik ken der persoonlijk toch ook twee die geploft zijn, ééntje was een 3.4 maar de andere was de zogenaamde betrouwbare 3.6 met slechts 30000 km op de klok en tevens maniakaal onderhouden
        Het zal je wagen maar zijn 🙁

[quote=”stefx911″ post=149682]Effe zoeken op 996 & ploffen…
          [/quote]

Dat is denk ik niet waar de TS aan refereert. Ik ben bekend met het fenomeen ploffen. (niet zelf overigens en heb toch een 996 3.4 gereden in 2 jaar en 20K tot op het circuit aan toe…) Loop al wat jaartjes mee in P land. En heb alle zin en onzin gelezen. Meer onzin dan zin overigens als het om ploffen en de 996 gaat….

Wim

En dat wist je 14 minuten geleden niet Stefan. 😉

Maar als het klopt, is het alleen de prijs van motor en bak die je betaald. 💡

Moest het echt zijn was ik die al lang gaan halen… een nummer dat niet klopt zegt toch genoeg?

In Dardennen 😉
                Als ‘t klopt is’t effectief een koopje.

In welk land zou hij staan trouwens?

Wim

Maar voor een eventueel project een koopje. 💡

Je hebt alles, en zoek dat normaal maar eens voor die prijs.

XXX

En dan nog eens 100% origineel :puke:

😆 kopen die handel ❗

Effe zoeken op 996 & ploffen…
                            Perfect onderhoud helpt enorm maar ik betwijfel ten zeerste of al die goedkope 996’jes online wel zo goed verzorgd zijn.

[quote=”Black_Pearl” post=149550]Motoren minder betrouwbaar? ik twijfel wel over een 996, als ie betaalbaar én betrouwbaar is…
                              Is de facelift beter? Mijn vorige 911 was een 996 facelift, Amerikaan en gaf niks als problemen… 🙁 Ik zou graag terug een 996 willen, maar ben het vertrouwen wel wat kwijt[/quote]

Wat waren de problemen dan meer specifiek? (verwijtbaar slecht onderhoud misschien?)

Idd, die normale wegentaks is veeeeeel te zwaar. Jammer genoeg want zit al een tijd te verlekkeren op die GTS-jes… En ze worden ook duurder met de tijd! 4 maanden terug stond er in la douce France nog een handgeschakelde blauwe GTS met ‘slechts’ 127dz km, voor 24000eurokes. Niet iets dat je nog gauw zal vinden… Was een kerel van het franse 928-forum, en eigenlijk een “koopje”, maar was snel weg de wagen, richting Italie liet hij nog weten.

Nog wel 3 jaar wachten en toch al wel boven de 200.000 km

De gewone wegentaks is redelijk deftig…

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=240200211&asrc=st|sr

leuke prijs, even nog in de garage houden tot hij oldtimer is qua taksen, en dan genieten…

15 reacties aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 1,224)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.