Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3
- Dit onderwerp bevat 1,224 reacties, 156 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 2 maanden geleden door icepo.
-
MakerDiscussie
-
24 november 2013 om 19:51
sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Mushroom” post=176899]Ik eet alleen boterhammen met choco 8)
Nutella vanzelfsprekend 😉De velgen staan nog niet te koop. Afwachten hoe alles verloopt en misschien mettertijd weer een T5 :first:[/quote]
is de T5 dan al weg, wist ik niet 🙁
Ik eet alleen boterhammen met choco 8)
Nutella vanzelfsprekend 😉De velgen staan nog niet te koop. Afwachten hoe alles verloopt en misschien mettertijd weer een T5 :first:
Ge moogt hier anders altijd nen boterham komen eten hoor……
[quote=Mushroom]
De T5 nog zoiets… De poepsjieke velgen die ik van Terrum kocht (speciaal gemaakt voor de T5, perfect passend, KWEENIE hoe mooi) zal ik ook maar verkopen denk ik, moest er iemand interesse hebben… Er lagen juist een week nieuwe banden op :bounce:[/quote]Dat meen je niet, op uw kleur hadden die wel retevet gestaan, gaat niet eenvoudig worden om die te verkopen voor de juiste prijs, der lopen bij mijn weten maar twee zotten rond in België die zot genoeg zijn om zoiets onder een werkbus te duwen, gij en ikke. Al der rest wil ze ook wel maar alleen als het geen stuiver kost :puke:
Hopelijk vind je een oplossing, die velgen zijn het einde niet, wel jammer van de jubi, Hopelijk vind je tijdig een oplossing
Grtz Geert
Neenee, het aloude gezegde: doe geen zaken met vrienden of familie
Komt mij bekend voor is om van te :puke:
‘t Is zo erg dat ik de Jubi waarschijnlijk zal moeten laten gaan
Hopelijk kan je hem houden, is een pracht van een bolide !
[quote=”de_koen” post=176872]
werkloze lamzak en dan nog alle dagen op goedkope O-platen rondrijden ook ja! ruzie[/quote]
Wél geen woon/werkverkeer, so I’ve got that going for me, which is nice 😉 8)De T5 nog zoiets… De poepsjieke velgen die ik van Terrum kocht (speciaal gemaakt voor de T5, perfect passend, KWEENIE hoe mooi) zal ik ook maar verkopen denk ik, moest er iemand interesse hebben… Er lagen juist een week nieuwe banden op :bounce:
@Mart, ‘t is idd al een paar maand zoeken naar een uitweg, en de uitweg is ook poepsimpel, alleen moet ik dan weer andere dingen opofferen en daar heb ik nog minder zin in.
This too shall pass :sarcastischSoms denk ik “auto-electronica” toe te voegen aan mijn activiteiten, afgaand op alle problemen die ik hier soms lees met alarmen, radio’s etc… otoh ga ik dan weer de steenezel zijn die alleen maar aan Porsche gaat willen werken waardoor ik dan gemiddeld 1,5 klanten per maand heb ofzo :first:
Lastig zat, zekers met dat soort teleurstellingen, maaruh laat je niet gek maken, you will overcome!
De duimschroeven zijn aangedraaid … :think:
Daar wordt je als P Virale wel creatief van! 💡
Efkes laten bezinken en dan de beuk erin! :drink:
[quote=”Mushroom” post=176804]Zo is het 😐
‘t Is zo erg dat ik de Jubi waarschijnlijk zal moeten laten gaan 😥 , otoh… dat is maar geld :happy: , het vertrouwen in “den mensch” nog maar eens beschaamd is vele malen erger.Tenzij… iemand hier een plaatsje weet waar ze een zelfstandig consultant zoeken… :think:[/quote]
werkloze lamzak en dan nog alle dagen op goedkope O-platen rondrijden ook ja! ruzieneje neje, grapje, stom dat het mss echt zo gaat uitdraaien (je had me er tijd geleden al over verteld met die T5 toen ook)
Je zal wel een oplossing vinden zekerDan kom je maar bij de luchtkoelers hé, op jouw murano kunnen nog makkelijk 200k km bij :up:
Zo is het 😐
‘t Is zo erg dat ik de Jubi waarschijnlijk zal moeten laten gaan 😥 , otoh… dat is maar geld :happy: , het vertrouwen in “den mensch” nog maar eens beschaamd is vele malen erger.Tenzij… iemand hier een plaatsje weet waar ze een zelfstandig consultant zoeken… :think:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.