Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,254)
    • Een mooie Boxster met nog best een goede uitrusting en geen gekke km (-80tkm) voor 19.900
      http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/271255663?asrc=fa|as

Ok… Ik neem geen auto mee zonder ohb. Ik zal een moeilijke zijn, lol

Ik wel…..moest nog een laatste stempel in mijn ohbk van mijn range vogue bij Porsche Marbella, gingen het opsturen, nooit ontvangen!!! Dus boekje kwijt! Gelukkig nog alle facturen…..

Mooie prijs met die km!
            Hoe je een onderhoudsboekje kan verliezen, daarentegen, heb ik nooit begrepen.

[quote=”dirk l” post=206062]Tja, wat moet je hier nu van zeggen….

Pas ingeschreven in 1989 terwijl ter toen al de 964 was !?

[/quote]

In 89 is de 964 Carrera 4 uitgekomen/ As je toen een carrera 2 bestelde was het nog de 3.2. De laatste 3.2 is dus van 89

[quote=”raychem” post=206061]Beste Forumvrienden,

Wat vinden jullie van deze http://www.autohandel-frederik.be/occasies/porsche-911-turbo-look-belgium-car

Geen flauw idee wat hiervoor een correcte prijs zou zijn.[/quote]

Ik woon niet zo heel ver van deze verkoper.
                  Heb al veel vss dingen over deze man gehoord.
                  Maar zelf geen ervaring mee.

Best afblijven denk ik

Dat is echt lachen, zeker met die km!

Waar halen ze die prijzen uit? Een tweetal jaar geleden gooiden ze de amerikaanse porsches rond je oren voor rond de 20000 euro. Nu gaan ze bijna meer dan europese! Is dat omdat die “S” daar achter staat? Ooit las ik eens dat een amerikaanse “S” niet hetzelfde is als een europese, plus dat bvb een amerikaanse 2.7 S zelfs minder pk’s heeft dan een gewone euro 2.7. Is die gewone dan zo ondergewaardeerd? Want die behoren tot de “goedkopere”. Iemand enig idee hoe dat juist zit?

Ik denk dat hij het allemaal niet goed meer weet.
                        Nu weer terug 50.000 euro vaste prijs.
                        http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-s-targa-96194478.htm

images.png

Tja, wat moet je hier nu van zeggen….

Ten eerste dat het een zwaar verbouwde 3.2 is .
                          Origineel af-fabriek turbo-look geloof ik nooit.
                          Zoiets bouw je niet naar 964-look om.
                          Vraag is dan hoe die uitbouw gedaan is ?

Dan zie je op de car-pass dat ie tussen 2005 en 2014 stilgestaan heeft !?

Pas ingeschreven in 1989 terwijl ter toen al de 964 was !?

Duplicaat gelijkvormigheidsattest !? Reden ?

Het hoeft allemaal geen groot probleem te zijn maar gezien dit alles vind ik de vraagprijs te optimistisch.

Beste Forumvrienden,

Wat vinden jullie van deze http://www.autohandel-frederik.be/occasies/porsche-911-turbo-look-belgium-car

Geen flauw idee wat hiervoor een correcte prijs zou zijn.

PM

[quote=”Evangeliz” post=205332]http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-cabriolet-3-6i-237577971.html

Een goede deal kan het zijn, maar opgelet voor de addertjes 🙂

De verkoper is een sympathieke mens, maar hij zegt dat hij geen duitse of italiaanse wagens koopt, etc.
                              Maar deze blijkt een Duitse origine wagen te zijn dat hij gekocht heeft van een Belg. Hij wist het zelf niet.

Nu, de wagen is echt compleet, cruise control, PSE, PASM, hard top, Turbo zetels
                              Nu de issues met de wagen 🙂
                              Pook is heel los, moeilijk uit te leggen, maar je hij is veel te soft om in versnelling te steken.
                              Mist een cover aan de binnenkant vanachter, geen idee voor wat het zou dienen, Hard top cover of iets dergelijks
                              Mist een xenon watersproeier cover
                              De GPS/radio werkt maar geeft geen geluid. versterker stuk?
                              Voorbumper heeft scheurtjes aan linkerkant. Ongeluk?
                              Velgen zijn vervangen door deze verkoper omdat de oude GT3 velgen slecht waren volgens hem en omdat ze maar 265 hadden achteraan, hetgeen absoluut niet mocht op een porsche volgens hem.
                              Verkopen wil geen porsche keuring laten uitvoeren omdat de auto dan te lang zou stilstaan.
                              Het onderhoudsboekje mist alles tussen 2005 en 2011.
                              Verkoper heeft 2 maal mijn vraag ontweken of deze wagen reeds een ongeluk heeft gehad.
                              De kofferklep vering is heel los.
                              Heeft maar 1 sleutel, de andere is in Brazilië.

Volgens verkopen mocht ik direct goed gas doorgeven aangezien de wagen al warm stond, hij stond exact 1 minuut te draaien.

Zoals zovelen al weten, als er aan de buitenkant zoveel scheelt, kan het ook niet anders dat deze wagen niet goed onderhouden is.[/quote]

heb ook veel zulke wagens gezien voor ik mijn huidige tegenkwam! Geloof me, er staan er genoeg goeie te koop. Alleen heb je soms wat tijd nodig om ze te vinden. Je zal het wel “voelen” als je de ware tegenkomt! 🙂

Mik

Oh, maar ik had hem al lang achter mij gelaten.
                                  Was eerder om mensen van hier dat interesse mochten hebben.
                                  Ik bespaar hun de trip ☺

Ikzelf ga morgen een andere bekijken, ook een phase 2.
                                  Zal er ook iets over laten weten als ik hem neem.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.