Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4
- Dit onderwerp bevat 1,254 reacties, 132 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
24 september 2014 om 00:53
KOOPJE! 😯
Zeldzame 928S 1986.
Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
Had ik de plaats ervoor… :think: -
MakerDiscussie
-
Luister naar Stijn, dat heb ik ook gedaan destijds en er nog geen spijt van gehad!
Laat die wagen staan want op een dag laat die jouw staan … en zou het wel eens ver wandelen kunnen zijn vooraleer je thuis bent! Er is zoveeel aanbod. In de 996’en is het nog zeker een kopersmarkt! De koper is de baas! (behalve voor de turbo en de 4S versie).
laat die wagen staan………
De opsomming van wat er aan scheelt misschien nog even zelf opnieuw lezen, om jezelf te overtuigen verder te kijken.
Om nog maar te spreken over de “bullshit” die verkoper je tracht wijs te maken of net niet…Evangeliz, is dit misschien iets voor je.
Evangeliz, ik denk dat je met je opsomming jezelf al overtuigd hebt van het feit dat je hem beter laat staan. Ik zou er alvast niet aan beginnen.
http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-cabriolet-3-6i-237577971.html
Een goede deal kan het zijn, maar opgelet voor de addertjes 🙂
De verkoper is een sympathieke mens, maar hij zegt dat hij geen duitse of italiaanse wagens koopt, etc.
Maar deze blijkt een Duitse origine wagen te zijn dat hij gekocht heeft van een Belg. Hij wist het zelf niet.Nu, de wagen is echt compleet, cruise control, PSE, PASM, hard top, Turbo zetels
Nu de issues met de wagen 🙂
Pook is heel los, moeilijk uit te leggen, maar je hij is veel te soft om in versnelling te steken.
Mist een cover aan de binnenkant vanachter, geen idee voor wat het zou dienen, Hard top cover of iets dergelijks
Mist een xenon watersproeier cover
De GPS/radio werkt maar geeft geen geluid. versterker stuk?
Voorbumper heeft scheurtjes aan linkerkant. Ongeluk?
Velgen zijn vervangen door deze verkoper omdat de oude GT3 velgen slecht waren volgens hem en omdat ze maar 265 hadden achteraan, hetgeen absoluut niet mocht op een porsche volgens hem.
Verkopen wil geen porsche keuring laten uitvoeren omdat de auto dan te lang zou stilstaan.
Het onderhoudsboekje mist alles tussen 2005 en 2011.
Verkoper heeft 2 maal mijn vraag ontweken of deze wagen reeds een ongeluk heeft gehad.
De kofferklep vering is heel los.
Heeft maar 1 sleutel, de andere is in Brazilië.Volgens verkopen mocht ik direct goed gas doorgeven aangezien de wagen al warm stond, hij stond exact 1 minuut te draaien.
Zoals zovelen al weten, als er aan de buitenkant zoveel scheelt, kan het ook niet anders dat deze wagen niet goed onderhouden is.
ben er zelf ook is geweest, wagens staan er alles behalve verzorgd bij en vèèèèèl te duur voor wat je krijgt, de meeste zijn herspoten maar niet zoals het hoort 🙂
[quote=”911cabriog50″ post=204202]10.000 euro eraf, of hoe je je geloofwaardigheid als verkoper gewoon te grabbel gooit 🙂
porsche 911 s targa in topstaat tijdelijk aanbod
Prachtige porsche 911S TARGA van 1977. Nu tijdelijk van 50.000 euro naar 40.000 euro Meer info 0495 77 05 98 of 0495 77 05 97 http://www.oldstyle-bvba.com
€ 40.000,00
vandaag – 13:30
Leuven[/quote]
heb die al in het echt bekeken een half jaartje geleden bij hun. Staat helemaal niet strak, volledig herspuiten voorzien.Nu de Porsche hype toch op zijn hoogte punt is……
http://www.kapaza.be/nl/gereedschap/compressor-voor-porsche-911-944-928-924-95614620.htm
Enkele weken geleden heeft hij al eens geprobeerd aan 35.000 dacht ik
10.000 euro eraf, of hoe je je geloofwaardigheid als verkoper gewoon te grabbel gooit 🙂
Prachtige porsche 911S TARGA van 1977. Nu tijdelijk van 50.000 euro naar 40.000 euro Meer info 0495 77 05 98 of 0495 77 05 97 http://www.oldstyle-bvba.com
€ 40.000,00
vandaag – 13:30
Leuven
Iemand die deze wagen kent of de verkoper?
Waarom zo een lage prijs als er taxatierapport bijzit van 16500?wagens staan dan ook in Polen etc. Had een mail verstuurd en wel mooie mail terug maar 😉 ….
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.