Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,254)
    • deze al voorbijgekomen?
      http://fr.ww3.autoscout24.be/classified/269942423?asrc=st|s

heb gereageerd op een andere wagen van hen maar…..euhm….. tja, google het adres maar 😉

hou deze site ook al enige tijd in de gaten en vele wagens komen steeds terug dus de reserves liggen volgens mij hoog.. Een koopje zit er niet in al weet je nooit

ooit eens gebeld met de verantwoordelijke, was voor een 356 replica
          De reserveprijs lag stukken hoger dan het toen hoogste bod.

Heb de indruk dat dit hun taktiek is: biedingen laag beginnen, maar zeer hoge reserveprijzen.
          De meeste autoveilingen die er gehouden worden brengen amper verkopen op….

ASI

Voor de liefhebbers ??
            Nog 5 dagen te gaan, ‘t zal dus voor de “snelle” zijn… …

KLIK

Zeer mooi exemplaar, Mark !

Rufie,
                Was voor de 4s, had ook al mail gestuurd maar nog geen antwoord dus dan ga ik ervan uit dat er ergens iets niet klopt…. Had meer info gevraagd ivm historiek en aankoopkeuring ivm km en geredn zones. Dus als ie niet reageerd op dit is het voor mij dat er toch iets niet juist is.

Heb al een ander leukerdje gevonden….

http://www.milanuncios.com/porsche-de-segunda-mano/porsche-911-turbo-coupe-158887697.htm

Rufie,
                  Was voor de 4s, had ook al mail gestuurd maar nog geen antwoord

Hey Mark,

ik zie nu pas je bericht. Over welke heb je dat om te gaan kijken ?

Groeten,
                    Rufie.

Een 996 turbo met weinig km bij Porsche voor een leuk prijsje

http://www.milanuncios.com/porsche-de-segunda-mano/porsche-996-turbo-coupe-158887697.htm

Sensa mij zou je nog kunnen overtuigen maar ik ben zeker dat je mijn vrouw niet kunt overtuigen.Zelf met je prosecco niet.

@rufie
                          Nog een vb
                          http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/262832517?asrc=st|as

De eerste pets komt op 100tkm, dan is het 125tkm. De 997 krijgt nu de klappen die de 996 kreeg. Je vind al 997 4s met een 150tkm voor 29 a 30k. Deze is wel heel mooi op foto en als 2e auto met een 7 a 8tkm/jaar kan je deze een paar jaar rijden zonder veel af te schrijven. Als ik ni in Spanje zat en/of de komende week vol met afspraken etc zat dan stond ik bij Kurt een klapte te doen….

@ sensa
                          Yep, de 996 4s heeft zijn laatste pets overwonnen en is uit het dal An het kruipen. Een jaar terug kreeg je voor eentje met 115tkm in mooie staat 24 a 25, dat is nu wat meer maar ze blijven nog wel wat staan.
                          Een goeie met rond de 80 a 90tkm moet voor minder als 30k. In de huidige toestand van de 997 komen ze wel erg dicht bij elkaar hè.

Ik ben ook al enige tijd terug aan het zoeken en eventueel baar een 996 4s maar met open dak. Met de 997 4s in dezelfde categorie zou ik eerder naar de 997 gaan alhoewel de 996 4s wel de beter kont heeft……

Rufie,ga es naar die 4s kijken voor mij aub 🙂

Misschien onderhandelen aan de oever van het meer wel over een “prijsje” voor je 996 4S cabrio bij een fles (of 2) Prosecco! 🙂 maar ik vrees dat ik mijn onderhandelingspositie al ondermijnd heb door mijn vorige post 🙂

En ik wou de mijne nog voor een prijsje aan jou verkopen.
                                Dit jaar gaan we er weer mee naar garda
                                Groetjes

Als die OK is, is het het koopje van de maand/dit trimester… het is moeilijk om een degelijke 996 4S cabrio aan die prijs te vinden (hier in Italie ondertussen o n m o g e l i j k). Ik heb de indruk dat de prijs van de 996 4S aan het stijgen is!

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.