Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 1,254)
  • Wim

Mag mij er eigenlijk niet met bemoeien, maar dat is weer het resultaat omdat de auto niet 100% blank gemaakt is en er de voorschermen niet af geweest zijn.
      Dus het roest is wel behandelt, maar niet de oorzaak die daar onder zit, dus kun je op wachten, en zo te zien is dat al begonnen na een goed jaar.
      En dit is niet de eerste keer dat we zoiets meemaken, en als je het laat doen kost het nu eenmaal geld.
      Als je het nu ziet kun je weer opnieuw beginnen en ben je weer geld kwijt als je de auto in eigen bezit zou houden.

En het her bekleden van de stoelen zal ook echt meer kosten als 600 euro, of je moet er een hoeske over trekken en niks aan de vulling laten doen, en die zal ook wel zijn beste tijd gehad hebben.
      Wij hebben voor de bestuurders stoel van de 944 al 800 euro betaald.

PB

Deze 914 trok al enkele jaren mijn aand8, nu ik de foto’s zie op kapaza weet ik waarom ik nooit “doorgehapt” heb, “iets” hield me tegen om er dieper op in te gaan.

Telkens ik de foto’s bekeek, had ik zo iets van “laat maar gaan” en nu blijkt dat mijn gevoelens 100% juist zaten…

Stoel ziet er ook niet goed uit

En wat hebben we geleerd vandaag: “altijd opletten bij pasgespoten wagens”
          Of wel een ‘nog te spuiten wagen’ kopen
          Of wel eentje wel al enkele jaren geleden herspoten is en vandaag nog 100% proper staat
          Een goede “eerste lak” is misschien nog beter, maar kost meestal onmiddellijk een pak meer

spuitwerk was dan toch niet hoogstaand.

hoe een wagen zo achteruit kan gaan op enkele jaren

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-914-2-0l-1974-gulf-94188275.htm

hoe zou deze onderhuids er aan toe zijn ? lengtebalken, hellhole, krikpunten… denk dat iemand helemaal opnieuw kan beginnen

zonde

gr
            Dax

mailtje gestuurd naar verkoper met de vraag naar recente foto’s want die van op kapaza zijn de foto’s van hier op het forum jaren geleden.
              Link gekregen maar die werkt niet.

Vorige eigenaar had toch laswerk laten uitvoeren aan de linkervleugel en die opmerking staat er nu weer bij….beetje raar.

Volgens huidige eigenaar zou de motor gereviseerd zijn door leo de rijck maar ik vind er hier op het forum niks van terug, gekuiste carbus wel
              maar revisie ??

Ik wacht nog even op bijkomende foto’s en dan ga ik mss eens kijken

gr
              Dax

Beetje raar die lage prijs en niet echt meer in top conditie precies die 914

@Peter
                ik ben is benieuwd wat je van die 944 vindt, wat vind je van de prijs?

Wim

En gevonden klikkerdeklik

Wim

Die is van forumlid Ironpatje (geweest)

Als ik het goed heb komt die hier niet meer, en is verhuisd naar het Ferrari paardje.

Iemand die deze kent?

Voor een 2.0 toch een koopje als het origineel is? of niet?

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-914-2-0l-1974-gulf-94188275.htm

hoewel origineel, je ziet de gesmede 16 inch gullideckels maar zelden onder een 944; en toch beginnen ze meer en meer op mij te groeien,
                        meer zelfs dan de overpriced teledials in 16 inch:

XXX

Klopt DST, op Timo zijn 944 staan nu 17″ ers en als hij terug is laat ik ‘m toch een dikke 3cm zakken
                          IMG_20150205_113356504.jpg

XXX

Hey Mikey, ik zie die 944 waarschijnlijk dit weekend bij Jeroen van Vintage Garage.
                            Mijn zoon zijn 944 komt van daar 😮

Oh ja, ‘t is een 2.7 dus supersterk en vrij zeldzaam ook…

Die 19 duimsvelgen moeten er zo snel mogelijk onderuit!
                              Standaard zit er maar een 16 onder, dus 18 is al op het randje

Wim

Beresterke motor en bij goed onderhoud makkelijk 400 d/km.

Ketting en geleiders zijn zwakke punt, dus als dit niet bekend is wanneer het vervangen is dan gelijk doen.
                                  En met zo eentje kun je nog 911jes pesten, hahahaha

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.