Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4
- Dit onderwerp bevat 1,254 reacties, 132 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
24 september 2014 om 00:53
KOOPJE! 😯
Zeldzame 928S 1986.
Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
Had ik de plaats ervoor… :think: -
MakerDiscussie
-
neen niet doen, dan gaat ’em als nen blinde aan alle kontjes voelen om te zien of tem nen 4s tegenkomt! Ik zit veilig ver weg, maar jullie :sarcastisch
[quote=”PhilippeM” post=200267]
http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-coupe-3-6-i-93512816.htm
Prijs niet bespreekbaar, deuk in de zijkant, bumper achter en voor te herdoen, Banden VOLLEDIG weg idem blokken en schijven, en als kers op de taart een scheve neus + opmerking over de stuurinrichting op het keuringsformulier. Nee meneer, geen ongeval gehad… Komt van Duitsland, jaar Italie (zonder bewijs in het boekje) Sticker gevonden in de motorruimte en nu de huidige eigenaar. Oude man, zoals anders, kan moeilijk in en uit… :loser: [/quote]
Otoh spreken we hier wel over ne 4S :first:
Deuk en bumpers herspuite: 1000 Euro? (staat ze ook direct perfect, een respray vanwege steenslag moet quasi elke Porsche hebben)
Banden: 800 Euro? (die zijn dan ook volledig nieuw ipv een deel weggesleten)
Remmen rondom, als je het zelf doet: 600 Euro? (die zijn dan ook volledig nieuw ipv een deel weggesleten)
Is dus in totaal 2400 Euro, waar je bij wijze van spreken direct de helft mag aftrekken omdat op een andere occasie Porsche deze onderdelen ook niet nagelnieuw zijn en je dan in de toekomst eerder aan de beurt bent.
Dan blijft nog het akkefietje van dat scheef muilke en die opmerking stuurinrichting… Toch misschien de moeite om ‘m maar zomaar niet af te schrijven want, in the end, is’t ne 4S.
Niet vergeten ook dat ‘t ne 4S is.
Had ik al gezegd dat ‘t ne 4S is?
Dwz: Turbo onderstel, Turbo remmen (de rode), 20 extra PK, de 3.6 motor, standaard opties zoals zetelverwarming etc, maar al deze pluspunten vallen in ‘t niets tov de kont van dit kraam! *luv *luv *luv ‘t Is tenslotte een 4S (ik kan het niet genoeg zeggen), en ne 4S heeft de kont aller konten!
Sjarelke die ‘m verkoopt beseft precies ook niet dat ‘t een 4S is want hij heeft ‘m geadverteerd als een 4 :loser:
En qua kms… Dat interieurke ziet er me piekfijn uit.
Nee, deze zou ik eens naar een OPC sleuren voor een AKK :salut:Bedankt! En we zoeken verder:
http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-coupe-3-6-i-93512816.htm
Prijs niet bespreekbaar, deuk in de zijkant, bumper achter en voor te herdoen, Banden VOLLEDIG weg idem blokken en schijven, en als kers op de taart een scheve neus + opmerking over de stuurinrichting op het keuringsformulier. Nee meneer, geen ongeval gehad… Komt van Duitsland, jaar Italie (zonder bewijs in het boekje) Sticker gevonden in de motorruimte en nu de huidige eigenaar. Oude man, zoals anders, kan moeilijk in en uit… :loser:
http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-cabriolet-93493587.htm
Was in de streek en wilde deze ook eens zien. Prijs ook vast en niet bespreekbaar. kan zeer kort zijn; rommel! Scheef, scheuren in de deurdorpel, blazen in de lak… Motor draaide wel mooi, das al…
Wel leuk, zo auto’s kijken! Als rijden even leuk zal zijn :happydance: :happydance: :happydance:
Hij zag er op ‘t eerste zicht nochtans goed uit. Zo zie je maar… Altijd uitkijken.
Trouwens Philippe, ik denk dat jij op het forum stilaan één van de experten bent geworden op gebied van nazicht en verborgen gebreken van 996 :up: Als ik me er eentje aanschaf, mag je me altijd vergezellen om een eerste keuring te doen 🙂
http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-996-c4-2001-142000km-228178054.html
Voor de liefhebbers… Wagen heeft een ongeval gehad. Deur passagier hangt af, sluit niet goed. Herspoten met prachtige “druipers”. Ongevalsvrij volgens de verkoper. Geen boekje, geen papieren tot 2006. Bespaar u de moeite om te gaan. Ik ben reeds geweest… :bounce:
[quote=”Mart” post=199932]Niet echt nodig hoor Terrum, je ziet/voelt zo aan een auto hoeveel km’s ie ongeveer heeft gedraaid. 😯
En als we dan echt weinig kilometers hebben gedraaid, dan gelooft niemand je. :what:
De jaarlijkse tussenstand staat toch ook op de jaarlijkse APK (keurings) formulieren? :idea:[/quote]
Die van mij komt uit Nederland en der zit zoals bij ons een blad bij waar elke km-stand op vermeld staat echter geen boekje meer, hij heeft nog geen 42000km op de klok staan en daarom heeft hij ook lang te koop gestaan omdat niemand dit geloofde, echter een als nieuw uitziend linnen grey interieur en na verwijderen van de bodemplaat de motor geïnspecteerd te hebben ben ik der van overtuigd dat de km-stand klopt maar toch zou ik er graag terug een boekje bij hebben 😛
met wat geluk gewoon bij een OPC. echter voor sommige types zijn ze uit stock.
Niet echt nodig hoor Terrum, je ziet/voelt zo aan een auto hoeveel km’s ie ongeveer heeft gedraaid. 😯
En als we dan echt weinig kilometers hebben gedraaid, dan gelooft niemand je. :what:
De jaarlijkse tussenstand staat toch ook op de jaarlijkse APK (keurings) formulieren? 💡
Waar kan je de boekjes te pakken krijgen, ik heb er geen voor mijn cabrio, zo kan ik vanaf de huidige km-stand de onderhoud historie aantonen *luv
Wat je wilt DST. Ik heb je slechts de officiele RDW/Douane gegevens uit m’n eigen echte stukken gepresenteerd. Is toch een heldere calculatie lijkt me? Uitgaande van Nederland en dat je dus gewoon belasting betaald enzo.
Over garage vondsten gesproken, ik kwam dit koopje gisteren tegen!
:respekt:
opletten en zeeer voorzichtig zijn met die optiestickers !!! ie geeft aan een Poolse kerel alle autogegevens EN je adres om de stickers op te kunnen sturen ….. je moet geen master diploma op zak hebben om een aantal zaken met elkaar te linken.
als het mogelijk is, laat ze dan bijv afleveren op het adres van je werk (of op je 2de verblijf in Monaco of zo)je hoeft gewoon het chassisnummer en andere aan je auto gelinkte gegevens door te geven/in te geven en je stickers voor onder de kofferklep en in onderhoudsboekje worden opgestuurd voor amper 50 dollar, een deursticker kunnen ze ook leveren + stickers voor in motorruimte a gogo en zo maken gangsters van een auto snel een exemplaar die plots zogezegd veel meer waard is :what:
voor de boekjes zorgen ze in Italië wel heb ik nog niet zo lang geleden hier zien passeren dankzij Sensa911, een voor stempels hoef je ook niet ver te lopen hé, zo zie je maar “there’s no bussiness like *porsche bussiness” :what:bij deze: opletten is de boodschap :salut:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.