Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 1,254)
    • [quote=”stefx911″ post=199609]Een speedster of Jubi even duur als een C4.. als je dat indertijd geweten had…[/quote]
      History repeats itself 💡 😉

Volgens Wikipedia

dm.png

Nu weet ik nog altijd niet de meerkost van een WTL :popcorn:

Een speedster of Jubi even duur als een C4.. als je dat indertijd geweten had…

@ DST, foto’s zijn inderdaad slecht gekozen, is niet veel uit af te leiden.
            Verder wordt er met geen woord gerept over onderhoudsboekjes en/of historie.

Denk dat de geinteresseerde ter plaatse zal moeten gaan kijken, en een goede aankoopkeuring (laten) uitvoeren!

een 964 C2 +/- 65.000euro en een C4 +/- 75.000euro
              een C4 cabrio +/- 85.000euro

een 964 Jubi +/- 75.000euro
              een 964 speedster 75.000euro
              een 965 100.000euro

Ook wel benieuwd wat de nieuwprijs voor een WTL was indertijd.

Een gewone C2 of C4 zat rond de €75.000 in 1990 in Belgie

[quote=”Mart” post=199561]De WTL nog niet hoor DST, die kan nog even door, hij gaat richting de helft nu!! :popcorn:[/quote]

Den “helft”?
                  Wat waren de nieuwprijzen dan?

Inderdaad een koopje als alles klopt

Maar “origineel” en carrera is mee gespoten…. :wtf:
                    Voor een wagen in “perfecte” staat, zijn de foto’s wel echt ongelukkig of in het beste geval niet zeggend… 😕

De WTL nog niet hoor DST, die kan nog even door, hij gaat richting de helft nu!! :popcorn:

[quote=”deepee” post=199465]dan moet je de prijzen van de handgeschakelde 964 targa’s eens zien :wtf:[/quote]

Denk dat we het einde van die prijsevolutie nog niet bereikt hebben :wtf: :wtf: :wtf: goed als je er al ééntje hebt, minder goed als je nog één wil kopen :bounce: :bounce: :bounce:

964 RS
                              964 WTL….
                              964 Turbo 3.6….
                              964 Speedster

Zitten volgens mij al efkes boven hunne nieuwprijs :coolness:

Spijtig hé :bounce:

nog even en een 964 zit terug aan zijn nieuwprijs

[quote=”deepee” post=199465]dan moet je de prijzen van de handgeschakelde 964 targa’s eens zien :wtf:[/quote]

Handgeschakeld targa’s?
                                  Alle targa’s ondertussen, ook de tiptronics (tot mijn eigen verrassing)

Ik was hierover toevallig vorige week over aa het discussieren met een handelaar welke er toch een 10-tal *porsche per maand verzet.
                                  Hij was zelf verbaasd over de snel toenemende vraag naar tiptronics.
                                  Reden volgens hem: vroeger waren vooral de ‘driver’/’liefhebbers’ welke hun centen staken in een 964, de ‘must’ have was toen een handgeschakelde coupe. Deze mensen hebben vandaag al een 964.
                                  Recent zijn zijn ‘nieuwe’ klanten ‘begoede’ (oudere) kanditdaat kopers welke nu zich een *porsche aanschaffen (vooral) omdat op de bank hun centen niets meer opbrengt.
                                  Dit ‘nieuwe’ type kopers heeft liefst een automaat cabrio / targa om wat rond te cruisen. Hij voorspelde dat bij de topless exemplaren het prijsverschil zou smelten als sneeuw voor de zon.

PS: Er zouden volgens hem trouwens minder tiptronics zijn dan handgeschakelde targa’s (maar dat vind ik nergens bevestigd ….iemand echte data?)

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.