Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4
- Dit onderwerp bevat 1,254 reacties, 132 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
24 september 2014 om 00:53
KOOPJE! 😯
Zeldzame 928S 1986.
Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
Had ik de plaats ervoor… :think: -
MakerDiscussie
-
[quote=”stefx911″ post=199446]Ziet er een propere 964 uit op foto…
Als deze in orde is zal hij rap weg zijn, je moet de prijzen in Duitsland eens zien. 😎
[quote=”Ollie” post=199464]Inderdaad, een zeer propere 964, indien alles klopt, maar wat een prijzen!! :roll:[/quote]
Eerste eigenaar, weinig kms… tja als is dan nog eens echt goed staat zijn dit de prijzen ondertussen :think:
Prijzen zijn tegenwoordig niet normaal meer… denk steeds dat het toch eens moet gaan “stabiliseren”….
en dan zie je bv deze : http://www.erclassics.nl/Porsche-912-oldtimer-te-koop-1147.php#footer2
dan moet je de prijzen van de handgeschakelde 964 targa’s eens zien :wtf:
Inderdaad, een zeer propere 964, indien alles klopt, maar wat een prijzen!! 🙄
Ziet er een propere 964 uit op foto…
http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-3-6i-coupe-oltimer-type-964-carera-4-93373858.htm
[quote=”911cabriog50″ post=199252]wedden dat je een standaardmailtje terug krijgt in het engels, doe de test eens, altijd leuk om hun reactie te lezen, ze antwoorden zelfs niet op een vraag die je stelt , gewoon nen stomme mail terug :happydance: die bende is de laatste maand enorm actief :what:[/quote]
en jawel…. 😀 😀
Hallo
De auto heeft echte KM met dienst boek, alle papieren zijn in volgorde (carpass, enz.), allemaal de controles werden uitgevoerd op het juiste moment, geen schade, geen ongevallen en geen krassen ook.De auto is in uitstekende staat, gehouden in mijn garage.
Ik ben gevestigd in het Verenigd Koninkrijk (Engeland), de auto is persoonlijk, ik kocht het van België, waar ik had een arbeidsovereenkomst.
Ik nam het met mij voor het vervoer van mijn spullen vanuit België naar Engeland en ik kan niet hier gebruiken, omdat is heeft het stuur aan de linkerkant (hier alle auto’s hebben het wiel aan de rechterkant).
De uiteindelijke prijs is 9400 Euro.Bedankt.
[quote=”Mikey” post=199241]Wat kost het om daar terug een targa van te maken?
Dak beugel achteruit, vergeet ik iets?[/quote]Als het regent is een targa dak ook handig… :happy:
[quote=”T-911″ post=199261]Dat is dan toch maar hoe je het aanpakt.. heb al verschillende keren minicomputer met kabeltje en software bovengehaald en uitgelezen. Gewoon even gevraagd en niemand die er problemen om maakte. :up:[/quote]
deze vraag zou bij mij toch een njet krijgen !!
je weet nooit wat iemand die je niet kent met je software aanricht. als je weet dat de diefstallen van moderne wagens met state of the art alarmsystemen gebeuren door dit te omzeilen via de OBD2 poort …http://www.motorlegend.com/occasion-voiture/porsche,911/acheter-voiture-85318.html
Geen idee of dit nu een koopje is of niet….
[quote=”PhilippeM” post=199248][quote=”deepee” post=199176]ik durf te betwijfelen of de eigenaar ter plaatse de motronic wil laten uitlezen, toch niet onbelangrijk om de draaiuren naast de KMstand te leggen EN het aantal en aard van de rode zones in toerentalbereik te kennen.[/quote]
Voila, dat is het probleem. Dat kan enkel bij iemand die hij kent de een OPC. Zal het voorlopig laten zoals het is. Misschien kan tijd wonderen doen. :wink:[/quote]
Dat is dan toch maar hoe je het aanpakt.. heb al verschillende keren minicomputer met kabeltje en software bovengehaald en uitgelezen. Gewoon even gevraagd en niemand die er problemen om maakte. :up:
In Italie krijg je een mail … in het Italiaans uit Schotland… :puke:
Ciao
Io sono da Stirling, Scozia. Ho comprato questa macchina quando lavoravo in Italia, ora sono tornato al Regno Unito e la voglio vendere. La macchina è immatricolata in Italia, ha tutti i documenti in italiano. L’auto funziona benissimo e tra l’altro si trova in eccelenti condizioni sia di carrozzeria sia di meccanica che di interni, è veramente impeccabile, e non è mai stata incidentata, non fumatore. E molto difficile per me guidare una macchina con la guida a sinistra qui nel Regno Unito, per cui sono costretto a venderla. Se lei decide di acquistarla posso organizzare la consegna in Italia e gliela posso dare per 5 giorni come periodo di prova. Vorrei informarvi che per questo preferisco affidare tutta la pratica ad una societa di spedizione internazionale che si occupa di tutte le pratiche. Mi faccia sapere se è d’accordo e io vi forniro tutti i dettagli per quanto riguarda la spedizione e il pagamento.
Cordiali saluti!wedden dat je een standaardmailtje terug krijgt in het engels, doe de test eens, altijd leuk om hun reactie te lezen, ze antwoorden zelfs niet op een vraag die je stelt , gewoon nen stomme mail terug :happydance: die bende is de laatste maand enorm actief :what:
iemand op zoek naar een belegging?
http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/1998-porsche-911-carrera-cabrio-226697297.html
:happydance:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.