Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 1,254)
  • PM

[quote=”deepee” post=199176]ik durf te betwijfelen of de eigenaar ter plaatse de motronic wil laten uitlezen, toch niet onbelangrijk om de draaiuren naast de KMstand te leggen EN het aantal en aard van de rode zones in toerentalbereik te kennen.[/quote]

Voila, dat is het probleem. Dat kan enkel bij iemand die hij kent de een OPC. Zal het voorlopig laten zoals het is. Misschien kan tijd wonderen doen. 😉

[quote=”bladerunner” post=199239]Weer een verbouwde Targa. 🙄 🙄
        klik
        Hoe kan deze een normale plaat hebben? :coolness:

[/quote]

ombouw targa naar cabrio is niet echt een probleem voor de keuring. ( coupe naar cabrio mag niet)
        vroeger werden er zelfs door D’ieteren kits verkocht voor die ombouw.

en daarbij, moet al ne kenner tegenkomen die weet dat SC cabrio pas vanaf 83 gemaakt is…

Wat kost het om daar terug een targa van te maken?
          Dak beugel achteruit, vergeet ik iets?

Weer een verbouwde Targa. 🙄 🙄
            klik
            Hoe kan deze een normale plaat hebben? :coolness:

920526015389805.jpg

[quote=”stefx911″ post=199199]Stevige prijs voor eentje met die km stand

http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-964-carrera-2-grey-226503559.html?utm_campaign=link_single_ad&utm_content=0&utm_medium=email&utm_source=matchmail&utm_term=0%5B/quote%5D

al de prijzen bij Oldtimerfarm zijn aan de hoge kant, dat ze voor die prijs uiteindelijk buiten gaan, is een ander verhaal. voordeel is natuurlijk dat ze je eigen deur niet komen platlopen :happydance: mss ooit de mijne er te koop zetten
              ben er al eens in het verleden geweest en staat wel schoon gerief binnen :lekker:

[quote=”bladerunner” post=199121][quote=”PhilippeM” post=198916]Kent iemand deze
                Staat er al een tijdje op.[/quote]

Ben je deze al eens gaan bekijken?[/quote]

ze staan nie ver uit de buurt precies,allebei in nieuwerkerken (limburg)

Denk dat die er eerder staat in “winterstalling”

Ter plaatse kan je idd maar beperkte controles uitvoeren.

Ook belangrijk de wagen eens op een brug te zetten.

Een goede investering als je op zoek bent is een lakmeter. Dat heeft mij al heel wat miserie bespaart 😉

Wat ik altijd zeker meeneem als ik naar een wagen ga kijken: :lakmeter, 911 red book, zaklamp… eventueel buyers guide van het specifieke merk/model

ik durf te betwijfelen of de eigenaar ter plaatse de motronic wil laten uitlezen, toch niet onbelangrijk om de draaiuren naast de KMstand te leggen EN het aantal en aard van de rode zones in toerentalbereik te kennen.

je kan ook een handelaar aanspreken en de wagen ter plaatste gaan laten bekijken als zijnde particulier.. Dan heb je jouw aankoopkeuring ter plaatse en kan je ook op beide oren slapen.

Heb zo al verschillende aankopen zien gebeuren.. man in kwestie heeft geen argwaan. Jij betaalt de handelaar in kwestie voor het rapportje en jij koopt uiteindelijk de wagen met een gerust hart bij de particulier.

Iedereen blij op het einde van de rit :drink:

PM

Ben via email in contact met de verkoper van het linkje erboven. Ik ben nog niet naar daar gereden wegens voorlopig geen tijd/te ver rijden. Hij maakt wat problemen om de wagen door een derde partij te laten keuren. Alleen iemand die hij kent mag de keuring doen. Zegt al genoeg zeker?

Wat betreft jou suggestie; het is een manuele. Ik verkies een automaat… 😀 Bedankt voor de tip!

[quote=”PhilippeM” post=198916]Kent iemand deze
                              Staat er al een tijdje op.[/quote]

Ben je deze al eens gaan bekijken?

@Akai

gisteren niet 😕
                                vandaag wel :up:

Voor oldtimer of andere aan minimumbelasting moet je dat dus niet doen

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.