Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 1,254)
    • @Hendrik914: Lukt het niet op deze wijze?

[quote=”PhilippeM” post=198995]Waarom doet men dat eigenlijk?[/quote]

Om een deel van de rijbelasting terug te krijgen als de auto in de winter stilstaat. Er zijn hierover al talrijke onderwerpen geopend op het forum door voor- en tegenstanders. Je moet maar eens via de zoekknop werken :salut:

Nougabollen ook. 🙁

Dit kan je hier terug vinden: http://www.mobilit.belgium.be/nl/wegverkeer/inschrijving/

En dan klikken op “Waar is mijn plaat?”

PM

Waarom doet men dat eigenlijk?

nee, bij herinschrijving op dezelfde naam (eigenaar) moet je geen BIV meer betalen. Kost je enkel €30 voor de nieuwe nummerplaat + dan nog het iets van een €20 voor het duplicaat

PM

[quote=”de_koen” post=198968]http://www.mobilit.fgov.be/WebdivPub/wmvpstv1?SUBSESSIONID=7662509[/quote]

die link werkt hier niet… 🙁

PM

[quote=”patrickvb” post=198951]Ken de wagen ook niet. Recente nummerplaat zou kunnen betekenen dat de auto tijdens de winterperiode wordt uitgeschreven.
                    Er zijn genoeg *porsche rijders die dat doen.[/quote]

Hoe verloopt dat precies? Moet je dan terug BIV betalen bij herinschrijven?

Cool. Wist niet dat je dit in België ook kon opvragen?

In NL kan je dat al wel langer: https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Uw-gegevens-in-het-kentekenregister-inzien-.aspx

Kan iedereen dit? (m.a.w. waar kan je dit opzoeken?)

[quote=”deepee” post=198925]een auto met een recente nummerplaat .[/quote]

inschrijvingsdatum nummerplaat 22-10-2013 (1.5jaar oud is nu ook weer niet zoo recent)
                          geschrapt op 21/01/2015

Ken de wagen ook niet. Recente nummerplaat zou kunnen betekenen dat de auto tijdens de winterperiode wordt uitgeschreven.
                            Er zijn genoeg *porsche rijders die dat doen.

Ik ken hem niet, maar hij staat ook al even op het internet (wat niet dadelijk wil zeggen dat hij niet deugd welteverstaan). Een kleine twee weken geleden stond aan het begin van de advertentie dat hij die dag mocht vertrekken voor 20k. Nadien heeft hij dat terug weggehaald. Dus als hij in orde zou zijn en je biedt 20k denk ik dat je hem hebt.

een auto met een recente nummerplaat en er staat in de advertentie “Op anderhalf jaar tijd werd er géén 1000 km mee gereden.” wat ik me dan afvraag waarom koopt iemand dan zo’n auto, wat is de echte reden van verkoop, hoe reageert de eigenaar als je vraagt of de auto door een expert gekeurd mag worden voor verkoop, …

het ziet er een nette auto uit, dus als de auto je aanspreekt dan zit er maar in mogelijkheid in, namelijk bellen en afspreken.

PM

Kent iemand deze

Staat er al een tijdje op.

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.