Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 1,254)
    • http://www.leboncoin.fr/voitures/772534917.htm?ca=7_s

Iedereen wil toch een naaimachien

ja toch voor de “echte” liefhebbers 😀

niet de eerste keer dat die te koop staat.

De aanpassing en aansluiting van de bumpers op de verbrede schermen.. de combinatie van oud en nieuw in het interieur, de wielen die mooi in de kassen liggen..

Vakwerk, gaan anders woord voor.

Deze “magen” is echte een buitenkans!

:puke: :puke: :puke:

:respekt: respect wel dat ge zoiets voor die prijs durft te koop zetten

Mooie combinatie van longhood met impact bumpers 😯 :happy:

http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-volledig-gereviseerde-motor-nieuw-225795462.html

1968 voor 30k :popcorn:

Ofwel is er iets mis met die man zenne kodak ofwel toch een beetje met zenne auto

Neen, het is niet dieje mooie op de achtergrond maar de kopij vooraan :popcorn: :engeltje:

dutchmanphotosbartkuykensporsche911.jpg

http://link.marktplaats.nl/m901022466

de ideale wereld gisteren gezien, die vroeg de geheime code van mensen die gepind hadden en tot mijn grote verbazing slaagde hij daar nog in ook!!

Het is raar maar veel mensen willen in het zak gezet worden… (uiteraard niet allemaal)

PB

[quote=”911cabriog50″ post=198000]lopen er nu echt zo’n domme mensen rond die hierop ingaan en centjes storten :bounce:[/quote]

Absoluut.

lopen er nu echt zo’n domme mensen rond die hierop ingaan en centjes storten :bounce:

ik weet toch niet hoor, revisie op 220.000 km, wss had die er al dubbel zoveel want als een oerdegelijke motor op dat km aantal al gereviseerd moe(s)t worden is er toch wel het één en ander niet normaal
                              en idd, revisie, das een groot woord maar voor hetzelfde geld was het gewoon de kleppen afstellen :sleep:
                              wagen staat al lang te koop en dat zegt meer dan genoeg, was die zoals het hoort stond die na een dag al niet meer online, kenners laten er immers geen gras over groeien en slagen direct hun slag zodra iets te koop wordt aangeboden dat de moeite is

Wim

[quote=Sensa911]Waarom Wim?[/quote]

Je moet eens goed naar de foto’s kijken. 💡
                                Inderdaad een Amerikaan, bbbrrrrrrrrrrr.

En de rest is hier al vernoemd. 😉

[quote=”Goof” post=197928][quote=”Lely” post=197924]Wat scheelt er eigenlijk met deze. Dit is toch nie te zot veel geld voor een motor die gereviseerd is?
                                  Of mis ik mij. Ik ben hier een beginneling maar wil wel een 911 bezitten binnen een goed jaar of vroeger 😛

http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-3-2-225100720.html

Greetz[/quote]

26.000 euro voor een 911 met 300k km’s op de teller vind ik nu precies toch niet echt een koopje. Laat je trouwens niet verblinden door die ‘revisie’, want dat kan vanalles inhouden..[/quote]

Van die revisie, klopt. Kan vanalles inhouden. De motorruimte ziet er inderdaad niet bepaald fris uit.
                                  Die 300k lijkt me dan wel aannemelijk, ca. 10k /jaar. Realistischer dan al die klassieke 911’s met maar 100-150k kms die als paddenstoelen uit de grond komen de laatste tijd :think:

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.