Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 1,254)
    • [quote=”Wout_RS” post=197896]:think: zeker dat dit geen probleem zal zijn bij keuring??? :think:

Ik heb zo een 912 laten staan omdat deze een 911 blok zitten had en iedereen zei je geraakt daarmee niet door de keuring.

had zelf contact opgenomen met iemand van de keuring om toch zeker te zijn.

Nu een 4 cylinder tov een 6 cylinder is wel een heel ander zicht.

Maar tussen een 2.7 en 3.2 moet je toch al wat kennis hebben om het verschil te zien.[/quote]

Bij een boxster doen ze toch ook de moeite niet.

[quote=”Lely” post=197924]Wat scheelt er eigenlijk met deze. Dit is toch nie te zot veel geld voor een motor die gereviseerd is?
        Of mis ik mij. Ik ben hier een beginneling maar wil wel een 911 bezitten binnen een goed jaar of vroeger 😛

http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-3-2-225100720.html

Greetz[/quote]

26.000 euro voor een 911 met 300k km’s op de teller vind ik nu precies toch niet echt een koopje. Laat je trouwens niet verblinden door die ‘revisie’, want dat kan vanalles inhouden..

Kan interessant zijn. Turbo spoiler, uitlaat en velgen lijken me niet origineel. Foto’s zijn wel niet van de beste kwaliteit, kan er wat beter uit zien dan in het echt mar misschien ook niet. Moest je er eentje zoeken, zou ik zeker eens gaan kijken!

Kim

Is er al iemand deze gaan bekijken??
            Waar zit dan het addertje of adders?

Kim

Wat scheelt er eigenlijk met deze. Dit is toch nie te zot veel geld voor een motor die gereviseerd is?
              Of mis ik mij. Ik ben hier een beginneling maar wil wel een 911 bezitten binnen een goed jaar of vroeger 😛

http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-3-2-225100720.html

Greetz

Waarom Wim?
                Fout omdat die Amerikaans geweest is?

Wim

Lekker laten staan. 💡

Of je moet geld teveel hebben. 😉

Je hebt toch al een Targa Peter?

XXX

Wat denken jullie van deze hier:

http://tekoop.vintagegarage.be/#!album-29

:think: zeker dat dit geen probleem zal zijn bij keuring??? :think:

Ik heb zo een 912 laten staan omdat deze een 911 blok zitten had en iedereen zei je geraakt daarmee niet door de keuring.

had zelf contact opgenomen met iemand van de keuring om toch zeker te zijn.

Nu een 4 cylinder tov een 6 cylinder is wel een heel ander zicht.

Maar tussen een 2.7 en 3.2 moet je toch al wat kennis hebben om het verschil te zien.

denk ook niet dat voor een oldtimer dit problemen gaat geven al vrees ik dat voor die prijs er wel iets anders niet klopt, voor dat geld verkoopt toch niemand…als die wagen ok is, stond nog al is te koop dus zal wel iets niet in orde zijn want anders was die al lang verkocht hoor :think: :think:
                          als er binnenkort iemand nieuw zich op het forum laat zien en direct afkomt met : wat moet ik nu doen…

De keuring weet toch niet wat voor motor er in zit, ze kijken toch geen motors na. :coolness:

Zag ik ook staan, heb ik direct onder favo geplaatst.

Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben hoe vlug deze zal weg geraken.

En idd volgens mij geraak je toch niet door de keuring hiermee?

Is deze hier al gepasseerd?

Dacht dat er een motor van een 3.2 instak? Krijg je dit door de keuring?

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-coupe-92844541.htm

[quote=”MMario” post=197813]Wat is deze http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/247253181?asrc=st|as volgens jullie waard ?

In de veronderstelling dat het Amerikaanse 964 is met matching numbers en onderhoudsboekje.[/quote]

70000 km is natuurlijk wel zeldzaam en het is een prachtige wagen Manueel, carrera 2, rood, zwart interieur, ticks the right boxes, maar is volgens mij wel 5000 a 10000 te duur. En dat is dan nog rekening houdend met de huidige zotte 964 prijzen. Objectief gezien is deze volgens mij zelfs 20000 euro te duur, maar ja wie ben ik?

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.