Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4
- Dit onderwerp bevat 1,254 reacties, 132 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
24 september 2014 om 00:53
KOOPJE! 😯
Zeldzame 928S 1986.
Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
Had ik de plaats ervoor… :think: -
MakerDiscussie
-
idd 😀 , daar juist effe een terrasje gedaan :engeltje: …… kweet et, mag het ni zeggen maar 23gr :respect2:
Ik weet in elk geval waar die foto getrokken is 😉 En ook de 928 komt me bekend voor.
Wat is deze http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/247253181?asrc=st|as volgens jullie waard ?
In de veronderstelling dat het Amerikaanse 964 is met matching numbers en onderhoudsboekje.
[quote=”PhilippeM” post=197721][quote=”bladerunner” post=195973]@PhilippeM
Het is misschien de moeite om eens terug gaan te kijken? Misschien dat de wagen nu volledig is opgeknapt zoals jij het zou willen, dan lijkt mij de 5000 euro meer toch aanvaardbaar, voor die prijs kan/kon je zelf de verbeteringen niet voor elkaar gekregen hebben.
Nu ziet hij er, op foto althans, een stuk frisser uit. en als het boekje en kilometers kloppen misschien een kanshebber.[/quote]
Ik ben vandaag de wagen terug gaan bekijken. Alle negatieve punten waren nog aanwezig: geschonden velg, gebarsten houtinleg, te herstellen cabriodak, blauwe zetel was plots een bleek beige,wijzerplaat niet vervangen,… er was enkel een “nieuwe” 2 de handse achterbumper geplaatst met bijna hetzelfde kleur…. 😯 Ik denk iets van …..money maar zal het maar niet uitspreken zeker…. 😀 .[/quote]
Tja, dan laat je hem beter staan, er zijn er genoeg. :driver:
Das meer eentje voor Mush. Maar mss dan wel met nog wat meer oranje vooraan en een blauw zwaailicht 😉
Die van David komt inderdaad van leboncoin, stond er dag 1 ‘s avonds op, dag nadien op de middag verkocht. Stond voor 27.000..
Lekkere marge wel als particulier.. :wtf:Maar bon, hij kan het maar hebben.. Juiste prijs juiste gek zeker :drink:
de rijkspolitie-targa…. Denk dat de belegger al is gepasseerd en nu wil verzilveren….
Was wel zelfde verkoper van die Jubi, heb die in de tijd nog gemaild ivm die jubi, denk zelf dat een ander forumlid deze gekocht heeft. Heeft blijkbaar af en toe een 964 staan, wel telkens zonder onderhoudsboekje :think: :think: :think:
[quote=”john.beton.” post=197702][quote=”luc993cabrio” post=197641]http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-964-oldtimer-carrera-4-92793524.htm
Mooie kleurcombi, toevallig iemand die deze auto kent?[/quote]
we hebben hier ooit een dhr Derveaux (post) gehad met hetzelfde type en uitlaat vervangen maar een ander bouwjaar en km stand :think:[/quote]
Toch een anders wagen? die van Dervaux is/was een Jubi va 93.. of mis ik iets?
Staat trouwens niet meer “in optie” en nu met prijs van 41k
[quote=”bladerunner” post=195973]@PhilippeM
Het is misschien de moeite om eens terug gaan te kijken? Misschien dat de wagen nu volledig is opgeknapt zoals jij het zou willen, dan lijkt mij de 5000 euro meer toch aanvaardbaar, voor die prijs kan/kon je zelf de verbeteringen niet voor elkaar gekregen hebben.
Nu ziet hij er, op foto althans, een stuk frisser uit. en als het boekje en kilometers kloppen misschien een kanshebber.[/quote]
Ik ben vandaag de wagen terug gaan bekijken. Alle negatieve punten waren nog aanwezig: geschonden velg, gebarsten houtinleg, te herstellen cabriodak, blauwe zetel was plots een bleek beige,wijzerplaat niet vervangen,… er was enkel een “nieuwe” 2 de handse achterbumper geplaatst met bijna hetzelfde kleur…. 😯 Ik denk iets van …..money maar zal het maar niet uitspreken zeker…. 😀 .
Ik had die rijkswachtkar ook al gezien !
Belegging denk ik :think:
Iemand opzoek …..
[quote=”luc993cabrio” post=197641]http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-964-oldtimer-carrera-4-92793524.htm
Mooie kleurcombi, toevallig iemand die deze auto kent?[/quote]
we hebben hier ooit een dhr Derveaux (post) gehad met hetzelfde type en uitlaat vervangen maar een ander bouwjaar en km stand :think:
Is dit geen koopje
http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/265737953?asrc=st|as
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.