Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 1,254)
    • ik kan dat wel smaken, grijs met rood of met alles behalve zwart (aiaiai, ik hou ook van zwart hé), bij een cabrio

Ik heb ook nog zo’n kleuren combo gehad
        DSCF0155.jpg

IMG_0234-kopie.jpg

ASI

[quote=”Igordiver” post=196983]is iets voor de mcs51, al lijkt die zijn zoektocht stilgevallen?[/quote]
          Je hebt dat goed gezien Igor.
          Verleden week een Mercedes CLS 250 Shooting break gekocht 👿
          Een mens kan niet blijven kopen hé.
          Geen sportieve 928 geworden, wel een salon op wielen, zeker met die luchtvering… …

[quote=”Lely” post=196892]Wie zocht hier een 928 met weinig km’s
            Is dit geen mooie??

http://m.autoscout24.be/anbod/porsche-928-928-s4-46500-km-benzine-blauw-265866519

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk[/quote]

is iets voor de mcs51, al lijkt die zijn zoektocht stilgevallen?

Als ik ergens in het verkeer zo’n kleurtje zie, word ik helemaal vrolijk. En als je met de bolide op vakantie bent en je ziet zo’n kleurtje blinken ergens in het dal of op de flanken van de heuvels, dan weet je dat je zo een soortgenoot tegenkomt … is zo leuk! :drink:

Mart, met name,de 964 is een wagen die mooi is met de meest spectaculaire kleuren die als je ze op een andere wagen zou zetten als gay bestempeld zouden worden, echter de 964 komt er telkens mee weg *luv

Dat denk ik dus ook. Grijstinten (hoofdkleur / exterieur) met bordeaux achtige kleuren (accentkleur / interieur) gaan heel mooi samen. Maar diep blauw met magenta achtige kleuren … dan komt het heel erg aan op de exacte kleurtint en dat is qua lederen interieur eigenlijk niet perfect te doen.

Ik ga de komende weken waarschijnlijk nog even zo’n fraaie grijze met bordeaux/aardbeiachtige interieur met eigen ogen zien. Ben ook razend benieuwd naar de exacte kleur die het kapje gaat krijgen in combi met vind ik het hele knappe interieurtje. En normaal gesproken hou ik niet zo van gekleurde interieurkes.

Maar Porsche, met name de 911, in het bijzonder de 964 series, die springen er toch wel uit in auto land qua bijzondere (cq. gewaagde) interieurkes. En de Karmann van Wim natuurlijk. Is toch een van de redenen dat ik zo verzot ben op het type! :first:

Maak u geen ilusies!!!!

[quote=”T-B” post=196904]of misschien een overnameprijs van een lease contract ?[/quote]

[quote=”peter993″ post=196845]Iemand op zoekjaar een 996 van 2002? Zie er eentje staan bij defcom veilinghuis. Veiling loopt morgenavond om 18:00 uur af en er heeft nog niemand op geboden. Strange, mss heeft dat zijn reden …[/quote]

Om 18:00 uur verkocht aan 17533 euro (alles inbegrepen)

Attachments:
                      • image_2015-02-07.jpg

weer zo ne flauwe plezante, net lid op 2de hands :what:

Wim

En dan zal die nog duurder weggaan als het einde contract is.
                          Sterker nog, dan komt hij niet eens op een verkoopsite maar gaat naar een vaste afnemer van die lease maatschappij. 💡

Wim

En dan zal die nog duurder weggaan als het einde contract is.
                            Sterker nog, dan komt hij niet eens op een verkoopsite maar gaat naar een vaste afnemer van die lease maatschappij. 💡

of misschien een overnameprijs van een lease contract ?

Wedden dat het een auto is van iemand de net naar Noorwegen is verhuisd en omwille van invoerrechten die in Belgie verkoopt … met andere woorden. Poging tot oplichting!

Ik heb net een mailtje gestuurd, ben benieuwd (maar weet het antwoord eigenlijk al … )

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.