Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4
- Dit onderwerp bevat 1,254 reacties, 132 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
24 september 2014 om 00:53
KOOPJE! 😯
Zeldzame 928S 1986.
Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
Had ik de plaats ervoor… :think: -
MakerDiscussie
-
Wie zocht hier een 928 met weinig km’s
Is dit geen mooie??http://m.autoscout24.be/anbod/porsche-928-928-s4-46500-km-benzine-blauw-265866519
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
[quote=”Mart” post=196871]Ok Mush, over die kleurkes, even wat ontwerp gelul, ready?[/quote]
Hmmm…
Even over die kleur “magenta”.
Ik heb nog in een drukkerij gewerkt waar we 8-kleurendruk deden en magenta was daar echt wel rood, geen paars. Eigenlijk sluit die bordeaux kap op die zilveren 993 van in dat Porscheboekje beter aan bij magenta dan dat paars op die donkerblauwe.
Als ik die foto zie van die donkerblauwe met paarse kap zou ik ‘m direct durven bestellen, moest die foto nu van uit een andere hoek getrokken zijn waardoor er zich het zicht op een volledig paars interieur ontplooit zou ‘t er waarschijnlijk over zijn :salut:Kijk eens naar de aantekeningen en de handtekeningen in het onderhoudsboekje. Er zit 4
secondenjaren tussen 😳 …Zocht er niemand een turbo?
http://www.milanuncios.com/porsche-de-segunda-mano/porsche-911-997-turbo-128650201.htmIk zie de laatste tijd veel bedragen van rond de 30000 voor een 3L en ruim erboven voor een 3.2L en een 964 en dan vind iedereen dat een koopje 😯
twee.drie jaar terug kocht je die allemaal rond de 15000 a 20000 euro en dan vonden de meesten al dat ze te duur waren, wordt het niet een beetje te gek, Wel leuk voor diegene die der ééntje of twee hebben staan natuurlijk
Grtz Geert
Omtrent de Carrera 3.0 heb ik een mailtje met het chassisnr. teruggekregen van de eigenaar, ik ga het nummer hier niet neerschrijven maar het is wel degelijk een Carrera 3.0 maaaaaaar….. er zit een 3.2 motor in, not matching en dus zeer spijtig. 🙁
Ok Mush, over die kleurkes, even wat ontwerp gelul, ready?
Ben al een tijd creatief geinteresseerd in de kleurencombi magenta & diep donker blauw. Is op zich een prachtige en krachtige kleurcombi in mijn beleving. Heb in de conceptfase een paar keer met die kleurcombi gewerkt. Toen ik met de ontwerpen bezig was (tbv opvallende stijlvolle communicatie) kwam ik steeds meer tot de conclusie dat het kan, maar dat de subtiliteit in kleurverdeling bepalend is voor succes in deze (= krachtige combi). Mijn conclusie was min of meer dat die kleuren in bredere zin toepasbaar zijn als het magenta heel subtiel toe wordt gepast ipv pontificaal. En de exacte kleurwaarde is ook belangrijk: lila, paars of rose is geen magenta. Die echte magenta is een ietwat tricky maar hele mooie kleur om mee te werken. Maar een klein tintje ernaast is al snel een heel tandje erover. Ben ook van mening dat de 2 kleuren eigenlijk nog een derde neutrale kleur nodig hebben, en dat wit daar het meest voor geschikt lijkt.
Vandaar dus dat ik even opveerde dat ze bij Porsche ook met die kleurcombi bezig zijn geweest. Of juist niet, …, dat het dus een gewaagde keuze is geweest van een individuele klant die een uniek ogende auto wilde … Ik denk dat het too much is voor een Elf. Dat het magenta te intensief aanwezig is, en ook net niet de echte kleur betreft. Heb wel zwart interieur met magenta achtige belijning gezien, maar vind ik ook niet zo.
Ik vind die kleurcombi om mee te werken prachtig, en super sterk indien goed toegepast. maar dus ook heel erg lastig om het juiste evenwicht erin te krijgen. Ben trouwens na lang hooghouden gezwicht voor de donkerblauw met oker. dat pakte communicatief net ff beter uit … de klant heeft het dus nooit gezien in die opzet … heb um weer voor meelf gehouden. Maar ik ga er nog een keer iets krachtigs mee doen. Moet alleen nog een geschikt doel vinden …
Ik denk trouwens dat een effen donker blauw interieurke met goed gespoten magenta buitenkant een beter combi is cq super combi kan zijn. Wie durft?
Iemand op zoekjaar een 996 van 2002? Zie er eentje staan bij defcom veilinghuis. Veiling loopt morgenavond om 18:00 uur af en er heeft nog niemand op geboden. Strange, mss heeft dat zijn reden …
Attachments:Deze persoon van die Carrera 3.0 verkocht zijn 2.7 enkele maanden geleden omdat hij geen tijd meer had om er voor te zorgen,
hij wist ook niet veel van z’n wagen en zij dat hij geen echte porsche kenner was.Hij ging ook op onderhoud naar een gewone garage omdat het toch maar een oude auto was met simpele techniek.
Ik had dan overwogen om toch eens te gaan kijken, maar de persoon pakte dan nooit meer op of als ik mailde wanneer het zou passen liet hij niets meer weten.
Raar dat hij dan nu nog een Carrrera 3.0 staan heeft
Carrera 3.0 heeft 5 schoepen op het vliegwiel, meestal werd dit veranderd naar 13 omdat hij in de zomer nogal snel warm liep 😉
[quote=”Sensa911″ post=196728]
En Bladerunner durft de zijne toch niet verkopen, ik denk dat die bang is van zijn vrouw hihi [/quote]Je moest eens weten met welke vrouw ik getrouwd ben :sarcastisch , trouwens, tegen een goed bod zeg ik misschien toch ja.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.