Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 1,254)
    • En dat voor een echte Targa GTI!

Getver :bounce: typo.

PDS

boxSter :first:

:bounce:

Boxtertje met 211pk maar wel de “Boxster S” indicatie op het kofferdeksel…..marginaal!

Hier

[quote=”Sensa911″ post=194643]Knap speurwerk Wilierke :up:
                  Youyou, ik stel voor dat je alvast nu direct de forumdonatie doet alvorens de *porsche op te halen :happy: … zo vermijdt je dat je dat vergeet gedurende de ratrace achteraf :mrgreen:[/quote]

dit kreeg ik gisteren van jf22 in mijn mailbox, ik weet niet of hij het meent dus deel ik het

Wij staan op het punt een wagen te kopen van Klaudia Novak, het klinkt allemaal een beetje te mooi om waar te zijn, dus we hebben de naam even gegoogled en we kwamen uit op dit forum. Blijkbaar heeft u ervaring hiermee. Gaat het over een oplichter??? Graag zo snel mogelijk iets laten weten!! Alvast hartelijk bedankt.

PM

Van een investering gesproken! 😀

[quote=”S2″ post=195863]Ja hoor, is van een lid geweest, heeft zelfs in onze “te koop” sectie gestaan.

DEZE dus :)[/quote]

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-carrera-4-cabrio-3-4cc-benzine-92385795.htm

koopje nu voor maar 35k :mrgreen:

PM

inderdaad! Gelijk hebben jullie. Ik mail direct! :hail:

en je kan bovendien zelf een scherp prijsvoorstel doen. je weet immers wat hij er max voor betaald heeft. krijg je dan een neen, dan ga je door naar de volgende want er staan er genoeg te koop

… of hoe je uit negatieve energie je voordeel kan halen. “good luck chuck” !

@PhilippeM

Het is misschien de moeite om eens terug gaan te kijken? Misschien dat de wagen nu volledig is opgeknapt zoals jij het zou willen, dan lijkt mij de 5000 euro meer toch aanvaardbaar, voor die prijs kan/kon je zelf de verbeteringen niet voor elkaar gekregen hebben.

Nu ziet hij er, op foto althans, een stuk frisser uit. en als het boekje en kilometers kloppen misschien een kanshebber.

PM

Die kopstoot was eigenlijk voor mezelf. Mocht ik geweten hebben dat ik de wagen in orde kon zetten voor minder dan 5000 had ik toegehapt. Dat wilde ik zeggen 😉 Waarschijnlijk niet lang genoeg nagedacht hoe dit zou overkomen. Fijne zondag nog!

Wim

Winst maken is geen gevoelig punt, alleen de manier waarop je het schrijft. 💡

Want zo laat je blijken dat hij precies even snel 5000 euro casht, en zeker met die kopstoot erbij 💡
                                En in je tweede post schrijf je het al anders, maar zo bedoelde je het blijkbaar niet in je eerste post. 😉

PM

Gevoelig punt blijkbaar…winst maken. ruzie Ik bedoel alleen maar dat hij zijn best zal moeten gedaan hebben om de wagen voor 5000 euro (in de veronderstelling dat hij hem kocht voor 15k), op te lappen Dak, velgen, stuur, zetel, herspuiten, …) De handelaarsprijs zal een stuk lager geweest zijn dan ze aan mij vertelden.

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.