Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 1,254)
  • Wim

Dsju, hij trapt er niet in. :what:

Meet me in the middle 150k en verkocht :mrgreen:

Wim

Is een mooie prijs 60K Eric. :up:

Ik doe de mijne weg, kan nog wat van de prijs af voor een forumlid maar niet komen zwanzen hé …

http://m.mobile.de/auto-inserat/porsche-993-varese/203757651.html

En nooit iets van gehoord of gezien op radio/TV…

Toch respect voor een watergekoelde die zoveel achteruit gereden heeft zonder te ploffen :first:

[quote=”Steady Eddy” post=195617]Liefst verkoop handelaar of export zegt ook al veel…[/quote]

jep, wrslk iemand die al 10x dromers, kijkers heeft gehad waarna het na lang zeveren dan toch niet mag van de vrouw/moeder/tante
                  of waarbij de AKK naar voor brengt dat de voorbumper niet orgineel is, en de nummerplaatverlichting defect is ofzo :sarcastisch :mrgreen:

mark, los van prijs hoor…..
                    Maar dit is het soort modificaties die je bij een honda civic verwacht. Ik vind dit totaal smaakloos.

Mijn excuses mocht jij het er in geplaatst hebben mwoehahahaha :drink:

Die kuip cava, versterkers zijn gelimiteerde versies van phoenix gold, zou een dure pers worden :coolness:

+1
                        en de polyester kuip in de voorkoffer met versterkers en al direct de pres in…..

Ach, strippen voor onderdelen, zitten originele gt3 kuipen in, techartstuur, gemballa turbobumper, caractere achterbumper met carbon, org sideskirts, voorspatborden van turbo + xenons, kw variante 1, kap constructie techniek vd latere modellen etc
                          Enkel deze onderdelen zijn bijna de prijs vd auto. Dan heb je nog de reguliere kas en motor + losse onderdelen

Dus met pijn in het hart dat ik dit moet zeggen maar…..SLOPEN DIE HANDEL!!!

Mijn oude topic moet nog wel ergens id archieven zitten vh forum

Liefst verkoop handelaar of export zegt ook al veel…

Ik heb die Boxster 3-4 maand geleden al te koop zien staan en vond die kmstand toen al te mooi om waar te zijn.

Nope, x 2,5 :engeltje:

Klopt die kilometerstand? 😕
                                  Verder wel wat geld in gepompt precies…

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.