Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,254)
    • Net een tip van de main man gekregen hier
      http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-boxster-2-5-i—bleu-cobalt-92136870.htm

Ooit was dit mijn eerste porsche, diegene van het eerste uur op het forum zullen deze nog zeker herinneren….
      Nu heeft de tijd blijkbaar wel zijn ding gedaan….. 😥
      Ik zal haar in mijn geheugen houden op haar catwalk moment! Zoals ze zeggen, gone but never forgotten!

je moet uit nieuwsgierigheid eens naar de site van die automakelaar gaan
        man man man, straalt echt vertrouwen uit. Meer reclame voor pizza’s etc dan voor zijn auto’s

als al zijn wagens er zo uitzien bij aankoop vraag ik me af hoe hij ze mooi krijgt voor ze verkocht worden 😀

zacht prijsje…. 😯

http://www.jzmporsche.com/porsche-for-sale/911/

Ja, jongens, ferme dingens maar ik dacht dat de euro gedevalueerd was en niet de pond

Waaauw! Nen Targa GTI 300.000 ! Daar droom ik nu al zo lang van 8)

Ai! Vergeten 😳
                    Normaal gezien (als ik er aan denk) zal ik donderdagavond foto’s kunnen posten van dat boekje :up:

‘t Is ofwel in dit boekje dat die combo staat (iirc):

Ofwel in dit:

Moesten er andere leden één van deze boekjes hebben…

[quote=”Mushroom” post=194715][quote=”Mart” post=194684]Over die WTL, als ie origineel nacht blauw was, zou die dan uit de fabriek gekomen zijn met het paars interieurke. Ofwel, komt het voor die combi? Nachtblauw van buiten met paars van binnen?

Wat denk jij Mushroom, is dat een verantwoorde kleurcombinatie?[/quote]
                      Ik denk wel dat dat kan werken, straffer zelfs, ik meen thuis zo’n hardcover boekje van Porsche te liggen hebben waar er zo’n kleurencombo in staat. ‘t Is wel op een 993, en ‘t is door die kleurencombi dat ik beginnen vallen ben voor Porsche in ‘t algemeen.
                      Otoh, wat knap is op een 993 is daarom ook niet knap op een 964, maar ik denk dat ‘t te doen is.[/quote]

Heb effe een gaatje gevonden om es in het Turbolook register op snor te gaan naar die combi. Heb ene gevonden, maar moet inloggen om hem te kunnen bekijken. Ben wel eens met registratie bezig geweest, maar dan moet je ook je adresgegevens deponeren … blijft nog even een hangijzertje…

Als iemand een fotootje heeft van een nachtblauwe 911 (voorkeur 964) met een magenta interieurke, be my Guest!

Zal niet meevallen zekers …

Heb er eentje gevonden, maar ziet uit als nachtblauw, en de combi zie je ook niet echt …

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/porsche-911-964-carrera-2-lotec-biturbo-wei%C3%9Fenhorn/192930719.html

Das uniek 😆

Niet dat we er altijd op uit zijn om mensen uit te lachen, maar een BMW 911 3.2 is toch eens iets anders 😎

http://www.kapaza.be/nl/porsche/bmw-911-3-2-92193112.htm

Ik heb ook nog een keer rondgekeken op sites naar 964 en 993 en veel staan er niet te koop, de meeste zijn dan peperduur en de iets goedkopere zijn tiptronics … ik denk dat de tijd van de koopjes wel voorbij is

Vind ik toch ook redelijk prijzig…
                              Mijn 993 Carrera 2 (met optie 220) gaat binnenkort, na groot onderhoud, ook in de verkoop. Vraagprijs was nog één vd vraagtekens. Met dergelijke prijzen weet ik het ook niet meer. 😯 :geek:
                              Nu ja, vragen is nog steeds niet hetzelfde als krijgen hee. 🙄

(te) stevige prijs voor een eerste 993

Ik heb hier de dezelfde staan, km-stand van mijn P is hoger.
                                  Voor die prijs , zelfs een beetje minder zou ik al twijfelen om deze te verkopen.

Costa

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.