Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4
- Dit onderwerp bevat 1,254 reacties, 132 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
24 september 2014 om 00:53
KOOPJE! 😯
Zeldzame 928S 1986.
Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
Had ik de plaats ervoor… :think: -
MakerDiscussie
-
Voor de liefhebbers, power cars heeft een 993 van 1994 staan met 174000 km, volledig gedocumenteerd. Wel stevige prijs, nl 47993 euro.
Attachments:Dat zal ik oa zijn bladerunner. 😉 Maar hetgeen hier verkocht wordt is niet echt wat ik zoek. Deze hardtop is van D.Moris en heeft geen kofferdeksel in de stijl van zeintop/zeintec.
Maar toch bedankt voor het te posten! :up:
Wie zocht hier weer naar een Boxster – Cayman dak?
Ebay[quote=”Mart” post=194684]Over die WTL, als ie origineel nacht blauw was, zou die dan uit de fabriek gekomen zijn met het paars interieurke. Ofwel, komt het voor die combi? Nachtblauw van buiten met paars van binnen?
Wat denk jij Mushroom, is dat een verantwoorde kleurcombinatie?[/quote]
Ik denk wel dat dat kan werken, straffer zelfs, ik meen thuis zo’n hardcover boekje van Porsche te liggen hebben waar er zo’n kleurencombo in staat. ‘t Is wel op een 993, en ‘t is door die kleurencombi dat ik beginnen vallen ben voor Porsche in ‘t algemeen.
Otoh, wat knap is op een 993 is daarom ook niet knap op een 964, maar ik denk dat ‘t te doen is.Ik zag deze week nog een reportage op NL over een oplichter die in leningen doet. Geen Nigeriaan, gewoon een dikke Nederlander die vanuit Duitsland opereert omdat het Nederlands gerecht hem ondertussen kent (hij zat al in de cel). Het gaat zo: je wil pakweg 500K euro lenen. Hij fungeert zogezegd als tussenpersoon voor een rijke persoon die aan jou geld wil lenen. Om te beginnen geef je 300 euro onkostenvergoeding aan de dikke om je zogezegd aan een financiële check-up te onderwerpen. Het zal je niet verwonderen dat je solvabel bent bevonden. Eén handeling rest je nog om over de som te beschikken: je wordt gevraagd om een som op de rekening van de dikke over te maken. Dat is al snel 15.000 euro. Eens je dat betaalt, hoor je uiteraard niets meer van het heerschap.
Twee zaken bedenk ik me dan: ten eerste, wie is nou zo oerdom dat hij daar intrapt? Ten tweede, is er dan geen enkele gedupeerde die meneer naar de eeuwige jachtvelden stuurt?
[quote=”youyou” post=194692]Hello,
Unfortunately I don’t speak Dutch so if you speak English, I will appreciate if you’ll answer me back in English !
Thank you for contacting me about the 2007 Porsche Carrera 911 Turbo with 94.000 km.
The amount you will have to pay is 18,000 EUR!
They will keep the payment
Thank you, Klaudia Novak
Ik heb net overgeschreven aan third party :happy: :happy:[/quote]
Ik heb net even de overtollige tekst uit hun mail gehaald. Dit is wat ze echt bedoelen. :what: :what:
Hello,
Unfortunately I don’t speak Dutch so if you speak English, I will appreciate if you’ll answer me back in English !
Thank you for contacting me about the 2007 Porsche Carrera 911 Turbo with 94.000 km.
Let me begin with a general description about the car; I must tell you that it is in perfect working condition, never involved in an accident, without any scratches or any kind of damage, no engine problems. The interior is in like new condition and has never been smoked in. The car is still Belgium registered.
I worked for the last 2 years in Belgium and bought the car there but I moved back home to Norway one week ago. My intention was to bring the car here, but when I found out about the very high import duties and all the restrictions regarding registration and emissions tests here I’ve changed my mind and I’ve decided to sell the vehicle.
The amount you will have to pay in order to own this car is 18,000 EUR!
I want to take this opportunity to assure you that this deal is 100% legitimate, the financial part of this deal will be managed by a third party, in this way both of us will be protected. They will keep the payment until you receive the car and test it.
So if you are really interested and looking to buy the car, please email me as soon as possible.
Thank you, Klaudia NovakIk heb net overgeschreven aan third party :happy: :happy:
Over die WTL, als ie origineel nacht blauw was, zou die dan uit de fabriek gekomen zijn met het paars interieurke. Ofwel, komt het voor die combi? Nachtblauw van buiten met paars van binnen?
Wat denk jij Mushroom, is dat een verantwoorde kleurcombinatie?
Knap speurwerk Wilierke :up:
Youyou, ik stel voor dat je alvast nu direct de forumdonatie doet alvorens de *porsche op te halen :happy: … zo vermijdt je dat je dat vergeet gedurende de ratrace achterafdomme, eerst sint-pieters-leeuw en nu al in het buitenland, had gisteren moeten gaan.
[quote=”PhilippeM” post=194603]superkoopje zeker? http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-carrera-911-turbo-480pk-221673916.html%5B/quote%5D
Tiens,precies dezelfde!!!!! http://www.szwaj-car.pl/oferta/pojazd/id/134
maak er vanavond van, ben ik zeker dat ik hem heb :happy:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.