Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4
- Dit onderwerp bevat 1,254 reacties, 132 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
24 september 2014 om 00:53
KOOPJE! 😯
Zeldzame 928S 1986.
Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
Had ik de plaats ervoor… :think: -
MakerDiscussie
-
Iemand zijn *porsche inruilen voor iets originelers? 😆 click hier 😆
Het maakt blijkbaar niet uit welke Porsche, want hij wil ruilen met volgende modellen:
porsche 911 964 993 rs rsr 912 turbo 930 4s gt2 gt3 996 2s rs rsr st r 965 997 991 901 targa
most wanted 911 – 1974
http://www.kapaza.be/nl/onderdelen/porsche-911-1974-met-moter-91826918.htm
die boxster had ik gisteren al is bekeken en zag ook de twee platen :think: en de uitleg van met controle gaat het veel meer kosten, dat is een afblijvertje vrees is, btw vind die verbouwing :what: niet echt geslaagd
die tweede stond vorig jaar in september idd ook te koop, dacht dat die van een voetballer was mr is precies terug dezelfde naam locatie is nog dezelfde dus weet het niet maar dat hij nog altijd niet verkocht is zal wel meerdere redenen hebben…..
1) Twee verschillende nrplaten belooft al niet veel goeds vind ik…
2) Hij heeft gauw nog €500 bij de prijs bijgedaan
1) Waar zit het addertje : zie Boxster
2) Deze heeft hier ooit te koop gestaan, was verkocht, en stond snel weer te koop. Huidige verkoper geraakt er precies niet vanaf : zie 996 C4 cabriolet
Aangezien ik Uw loopfiets nog moet langs brengen ga ik geen uitspraken doen over het zoeken van een andere vrouw. Ik wil niet de eerste zijn die de “loopfunctie” van het loopfietske moet testen
@Dirk I
Die blauwe was de max maar was toen al verkocht, het was diegene ernaast, in Slate Gray maar moest ook 85.000€ opbrengen, maar mijn twee bodyguards hebben mij tegengehouden om tot koop over te gaan.
Ik ben voorlopig overtuigd, ik ga de mijne houden, ik heb ter compensatie nieuwe schoentjes gekocht, hopelijk arriveren ze volgende week. :relaxman:
@Igor
Die tent is de max, maar weer zal mijn vrouw mij tegenhouden. Zou ik niet beter een andere vrouw zoeken?
Ik heb haar al eens voorgesteld, omdat ik zo kontent was van haar, om er een tweede vrouw bij te nemen. Was weer niet goed. :think:Een “constructieve” bijdrage kan mss. helpen bij eventuele aankoop van de cabrio, Luc?
[quote=”bladerunner” post=193226]Ik had vrijdag in Maastricht een schitterende 964 cabrio zien staan en deze heeft mij heel het weekend bezig gehouden, was weliswaar te duur maar toch, een 964 cabrio kan mij wel bekoren en daarom mijn wou ik even testen via Autoscout of er één of andere Duitser geïnteresseerd was in een Porsche uit de Heimat, de mijne dus, maar mijn vrouw dreigt bij verkoop van de Porsche met een scheiding, het plunderen van mijn bankrekening en mij uit huis te zetten en vermits het winter is kan ik dan geen kant uit. :roll:[/quote]
Niet doen hé man, ga je spijt van krijgen 😯
Als je een andere wil moet je die erbij kopen.
Als die dan 200 % is van wat je nu hebt kan je nog verkopen.
Denk dat het niet gemakkelijk zal zijn iets beter dan de uwe te vinden.[quote=”bladerunner” post=193226]Ik had vrijdag in Maastricht een schitterende 964 cabrio zien staan en deze heeft mij heel het weekend bezig gehouden, was weliswaar te duur maar toch, een 964 cabrio kan mij wel bekoren en daarom mijn wou ik even testen via Autoscout of er één of andere Duitser geïnteresseerd was in een Porsche uit de Heimat, de mijne dus, maar mijn vrouw dreigt bij verkoop van de Porsche met een scheiding, het plunderen van mijn bankrekening en mij uit huis te zetten en vermits het winter is kan ik dan geen kant uit. :roll:[/quote]
Was het deze Luc ?
Dan kan ik het begrijpen *luv …………………………. Voor erbij :relaxman:@dst heb je de juiste link geplaatst? of hoort de foto van de fush niet bij de Link?
Want de Link is een zwarte 911 en op de foto een witte :think:Ik dacht dat ik die ergens was tegen gekomen
http://veiling.catawiki.nl/kavels/1188033-porsche-911-f-model-1969Word ook door een Pascal aangeboden, geraakt er niet vanaf?
Vrijdag nieuwe Kavel dus voor vrijdag kopen peins ikDit zou vandaag de dag wel eens een koopje kunnen zijn.
PS: wel lange bouten steken bij blacked-out fuchskes :think:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.