Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 1,254)
  • Wim

Moeten zo stilletjes aan de titel ( koopjes) van topic maar gaan wijzigen :happy:

0
      Tim

[quote=”carbonman” post=209456]die van Vandeberghe in Latem stond vorige week nog voor 179.900 op de site en nu 195k… Al vraag ik mij af of dat aan die prijs verkoopt :think:
        Maar ja vraag en aanbod, een jaar geleden stonden die nog aan 130-140k
        inderdaad goede investering[/quote]

heb onlangs vernomen aan hoeveel hij hem kocht van de particuliere eigenaar….mooie marge 🙄

0
        Tim

[quote=”carbonman” post=209456]die van Vandeberghe in Latem stond vorige week nog voor 179.900 op de site en nu 195k… Al vraag ik mij af of dat aan die prijs verkoopt :think:
          inderdaad goede investering[/quote]

heb onlangs vernomen aan hoeveel hij hem kocht van de particuliere eigenaar….mooie marge 🙄

0

http://www.leboncoin.fr/voitures/830448190.htm?ca=7_s

In huidige markt lijkt neigt dit naar een koopje :popcorn:

0

http://www.leboncoin.fr/voitures/830448190.htm?ca=7_s

In huidige markt lijkt neigt dit naar een koopje :popcorn:

0

over de prijs van deze 993 turbo S valt hopelijk nog een beetje te onderhandelen 😯

993turbo_S.jpg

0

over de prijs van deze 993 turbo S valt hopelijk nog een beetje te onderhandelen 😯

993turbo_S.jpg

0

haal hem uiteen en voer hem in als schroot.

0

haal hem uiteen en voer hem in als schroot.

0

Denk dat er bij die uit Denemarken nog behoorlijk wat invoer kosten bijkomen :think: :think: :think:

0

Denk dat er bij die uit Denemarken nog behoorlijk wat invoer kosten bijkomen :think: :think: :think:

0

Klopt idd, van 179000 naar 195000 euro. Maar die heeft nog andere wagens staan die in prijs maar stijgen (Ferrari). Die 991 turbo S cabrio staat er ondertussen ook al maanden en maandenlang op. Als ik dan de link zie http://ww3.autoscout24.de/classified/271484320 dan zou ik al bijna naar Denemarken onderweg zijn :wtf:

0

Klopt idd, van 179000 naar 195000 euro. Maar die heeft nog andere wagens staan die in prijs maar stijgen (Ferrari). Die 991 turbo S cabrio staat er ondertussen ook al maanden en maandenlang op. Als ik dan de link zie http://ww3.autoscout24.de/classified/271484320 dan zou ik al bijna naar Denemarken onderweg zijn :wtf:

0

die van Vandeberghe in Latem stond vorige week nog voor 179.900 op de site en nu 195k… Al vraag ik mij af of dat aan die prijs verkoopt :think:
                                inderdaad goede investering

0

die van Vandeberghe in Latem stond vorige week nog voor 179.900 op de site en nu 195k… Al vraag ik mij af of dat aan die prijs verkoopt :think:
                                  inderdaad goede investering

0
                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.