Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4
- Dit onderwerp bevat 1,254 reacties, 132 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
24 september 2014 om 00:53
KOOPJE! 😯
Zeldzame 928S 1986.
Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
Had ik de plaats ervoor… :think: -
MakerDiscussie
-
Zoek de 7 verschillen….
http://www.kapaza.be/nl/velgen/porsche-cup-ii-velgen-91386918.htm
Proficiat!! :first: :drink: :drink: :drink: Maar in een Cayman kan daar een maxi cosi in??????
Heb speciaal gezocht naar 1 zonder airbagswitch 😈 !
net gelezen op 2dehands
slechts 45 euro om telkens voor de jaarlijkse keuring van een DD een weekendwagen te maken :what:
[quote=”xtof-cfx” post=193375]
Dat klopt, nog 4 weken. (volgens de berekening van de gynae althans). Gelukkig zijn mijn professionele berekeningen wat accurater
Hier ook nog 4 weken… dus de Cayman is juist op tijd gekocht :D[/quote]
Proficiat!! :first: :drink: :drink: :drink: Maar in een Cayman kan daar een maxi cosi in??????
[quote=”stijnG” post=193321][quote=”Sensa911″ post=193311]Hey Stijn… jij moet u nog wat inhouden he!! Hoe lang is het nog 2 weken, 3 weken? Nu moet je niet afkomen met “ik heb wat datingsites bezocht en … ook op autoscout iets gevonden”. Ze zou wat emotioneel kunnen zijn, zo net voor de bevalling … ! Niet doen, nog efkes doorbijten tot jullie ‘s nachts terug kunnen doorslapen en dan kan dat terug werken! :happy:
Hou ons op de hoogte he!! :relaxman:[/quote]
Ik post hier zeker een kopie van het kaartje als spruit 3 het daglicht ziet! Op verzoek van de Sensa :drink:
Ik durf het hier melden hoor, tis nen echten familie auto: de nieuwe citroen C4 grand picasso, executive, full option op het glazen dak na.:[/quote]
Hey Stijn, daar hou ik je aan!
En wat die C4 betreft (PSA groep staat financieel niet sterk,maar dan een model C4 noemen is wel straf), ik heb na de geboorte van onze jongste een … nee ik durf het niet schrijven… ok dan de feiten zijn hopelijk toch al verjaard, een Ford Galaxy gekocht… . Verder ontken ik al het andere, dat is alles wat ik daarover kwijt wil *slotje :happy:Allez we duimen mee dag alles goed gaat en we tellen af, nog 31 keer slapen!!! ‘t gaat er misschien nog eentje voor Valentijn zijn!
als je geen vaste relatie hebt kun je ook niet vreemdgaan,dus kan niemand je auto verkopen 😀
verhaal was te leuk om waar te zijn.Dat klopt, nog 4 weken. (volgens de berekening van de gynae althans). Gelukkig zijn mijn professionele berekeningen wat accurater
Hier ook nog 4 weken… dus de Cayman is juist op tijd gekocht 😀
Daarom staat er op het inschrijvingsbewijs: dit is geen eigendomsbewijs!!!
De originele eigenaar is en blijft diegene die de factuur heeft betaald… op wiens naam de auto ingeschreven staat is niet relevant.En ‘t is weer een hoax. De wagen staat HIER te koop :salut:
“Zijn wagen staat op mijn naam en dus besloot ik om de Porsche voor een weggeefprijs te verkopen. Ik wou zo wraak nemen op hem”.
Als de wagen toch op haar naam stond was ze de dief van haar eigen portemonnee door hem zo goedkoop van de hand te doen.
En dan zegt ze: “Het bedrag is genoeg voor een ticket naar Europa. Ik ga er eens plezier maken met rijke Europese mannen en daarna vlieg ik terug naar Melbourne.”
Als ze oud genoeg is om zoals vermeld 25 jaar getrouwd te zijn zou dat van die rijke mannen wel eens kunnen tegenvallen. Had ze hem wat duurder verkocht dan kon ze ten minste een gigolo inhuren voor de duur van de trip… :sarcastisch
[quote=”Sensa911″ post=193311]Hey Stijn… jij moet u nog wat inhouden he!! Hoe lang is het nog 2 weken, 3 weken? Nu moet je niet afkomen met “ik heb wat datingsites bezocht en … ook op autoscout iets gevonden”. Ze zou wat emotioneel kunnen zijn, zo net voor de bevalling … ! Niet doen, nog efkes doorbijten tot jullie ‘s nachts terug kunnen doorslapen en dan kan dat terug werken! :happy:
Hou ons op de hoogte he!! :relaxman:[/quote]
Dat klopt, nog 4 weken. (volgens de berekening van de gynae althans). Gelukkig zijn mijn professionele berekeningen wat accurater :first:
Met slaaptekort zit ik niet in, van de eerste 2 sliep ik er ook door, dus dat zal nu ook wel lukken. Ik weet nog dat onze vrienden destijds vroegen vanaf wanneer onze kindjes doorsliepen. Ik antwoordde steevast dat ze doorsliepen van de dag dat ze uit het ziekenhuis kwamen…..maar dat was blijkbaar toch niet het geval :engeltje:
Ik post hier zeker een kopie van het kaartje als spruit 3 het daglicht ziet! Op verzoek van de Sensa :drink:
trouwens Sensa, bedankt om me zo te pushen om een nieuwe familiewagen te bestellen….. 😈 …..dat is ondertussen al gebeurd.
Ik zag dat in de huidige wagen de extra gordels gewoon heupgordels waren, en daar moet ik niet van weten. Dat en het feit dat ik eigenlijk van in het begin wat kleine miserie/ergernis heb gehad met mijn huidige (nieuw gekocht, en nu slechts 38000 km) wagen, toch iets nieuws besteld.
Ik durf het hier melden hoor, tis nen echten familie auto: de nieuwe citroen C4 grand picasso, executive, full option op het glazen dak na.
Uw voorstel, de cayenne paste nieuw niet in het budget :think:
Ik bedoel hiermee de zoektocht van verschillende forumers die op zoek zijn, of waren naar een mooie 964. Als ik lees wat zij tegenkomen van verdoken gebreken en wat zij na aankoop nog van werken dienen uit te voeren, daar heb ik geen zin meer in en daarom noem ik dat een horrorverhaal. Ik heb geen zin om hier aan te beginnen en daarom dat je geluk of veel geld op tafel moet leggen om een mooie 964 op de kop te kunnen drukken. :drink:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.