Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4
- Dit onderwerp bevat 1,254 reacties, 132 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
24 september 2014 om 00:53
KOOPJE! 😯
Zeldzame 928S 1986.
Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
Had ik de plaats ervoor… :think: -
MakerDiscussie
-
[quote=”stefx911″ post=193310][quote=”bladerunner” post=193271]t’ Is dat ik weet wat ik nu heb, mijn Porsche bedoel ik dan 😎 , super tevreden en op nog geen enkel moment in de steek gelaten, en als ik al de horrorverhalen van de 964’s lees vrees ik dat je ofwel geweldig veel chance ofwel geweldig veel geld moet uitgeven om een goede te vinden.
Ik wil vooral rijden en niet teveel sleutelen. :driver:[/quote]
Horrorverhalen? Heb de mijne nu bijna 9 jaar, meer dan 4 jaar mijn DD geweest en heeft mij ook nooit in de steek gelaten.[/quote]
Rustig Stefx911 … Bladerunner is heel heel slim, eigenlijk is hij de verkoop van zijne targa aan het voorbereiden door dit te schrijven. Hij wil ook die 964, en is ondertussen door dit te schrijven het enthousiasme en de daarbij horende prijs van zijn Targa nog wat aan het opkrikken. Kom Bladerunner, geef het maar toe :happy: :happy:
[quote=”stijnG” post=193248][quote=”Sensa911″ post=193233]Eerst de datingsites bezoeken alvorens bij te kopen, kwestie van een plan B te hebben (en dat ze op voorhand weet dat er een plan B is)
[/quote]:respect2: :respect2:
you are my mentor![/quote]Hey Stijn… jij moet u nog wat inhouden he!! Hoe lang is het nog 2 weken, 3 weken? Nu moet je niet afkomen met “ik heb wat datingsites bezocht en … ook op autoscout iets gevonden”. Ze zou wat emotioneel kunnen zijn, zo net voor de bevalling … ! Niet doen, nog efkes doorbijten tot jullie ‘s nachts terug kunnen doorslapen en dan kan dat terug werken! :happy:
Hou ons op de hoogte he!! :relaxman:
[quote=”bladerunner” post=193271]t’ Is dat ik weet wat ik nu heb, mijn Porsche bedoel ik dan 😎 , super tevreden en op nog geen enkel moment in de steek gelaten, en als ik al de horrorverhalen van de 964’s lees vrees ik dat je ofwel geweldig veel chance ofwel geweldig veel geld moet uitgeven om een goede te vinden.
Ik wil vooral rijden en niet teveel sleutelen. :driver:[/quote]
Horrorverhalen? Heb de mijne nu bijna 9 jaar, meer dan 4 jaar mijn DD geweest en heeft mij ook nooit in de steek gelaten.
Als je de slate grey bedoelt met 13k miles, kan ik de twijfel begrijpen. 85k is natuurlijk niet niks. Heb zelf ook staan watertanden, maar mijzelf wijsgemaakt dat ik geen Amerikaan wil.
Grts,
Giannit’ Is dat ik weet wat ik nu heb, mijn Porsche bedoel ik dan 😎 , super tevreden en op nog geen enkel moment in de steek gelaten, en als ik al de horrorverhalen van de 964’s lees vrees ik dat je ofwel geweldig veel chance ofwel geweldig veel geld moet uitgeven om een goede te vinden.
Ik wil vooral rijden en niet teveel sleutelen. :driver:
[quote=”Sensa911″ post=193233]Eerst de datingsites bezoeken alvorens bij te kopen, kwestie van een plan B te hebben (en dat ze op voorhand weet dat er een plan B is)
[/quote]:respect2: :respect2:
you are my mentor!Tja, das altijd lastig zo een wissel…
Als je dat wil moet je dat doen. Maar altijd moeilijk om de ene te kopen en op hetzelfde moment de andere te verkopen…
Best eerst eentje zoeken die je echt wil, aankopen (indien de financiën en den halve trouwboek het toestaan) en dan de tijd nemen om de andere te verkopen. Dan ga je er het meest uithalen.hey luc
ik zou gewoon door zetten
en morgen scheiding gaan aanvragen
hi hi :drink:Ik kan mijn vrouw vanavond bij het slapengaan weeral zeggen dat ik iets geleerd heb op het forum. Eerst de datingsites bezoeken alvorens bij te kopen, kwestie van een plan B te hebben (en dat ze op voorhand weet dat er een plan B is)
Prettige avond en misschien tot morgen, als het internet die om een of andere onduidelijke vrouwelijke reden is afgesloten hier thuis! 😕Aan jullie heb ik dus ook al geen steun, bedankt mannen :think:
Ik had vrijdag in Maastricht een schitterende 964 cabrio zien staan en deze heeft mij heel het weekend bezig gehouden, was weliswaar te duur maar toch, een 964 cabrio kan mij wel bekoren en daarom mijn wou ik even testen via Autoscout of er één of andere Duitser geïnteresseerd was in een Porsche uit de Heimat, de mijne dus, maar mijn vrouw dreigt bij verkoop van de Porsche met een scheiding, het plunderen van mijn bankrekening en mij uit huis te zetten en vermits het winter is kan ik dan geen kant uit. 🙄
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.