Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 1,254)
    • Sorry gasten, niet te koop, ik was deze namiddag wat aan ‘t experimenteren met Autoscout en nu krijg ik de advertentie blijkbaar niet verwijdert. 😳

Is al verkocht? Toch niet van Bladerunner?

Idd, moeten we dan de jaarlijkse roadtrip beschrijving gaan missen?

Oké, had ik niet door :bounce:

De komende weken zal ik geen tijd hebben, maar we zien wel later

Dat van die proefrit was maar een stom grapje …

Maar als ik op zoek zou zijn dan ging ik deze zeker bekijken.
                En 10 % afdingen van de vraagprijs lijkt me zeker mogelijk.

En, wat is het verdict?

Net 100K,… dan moet je wel weten hoe het met de koppeling, remschijven e.a. sleetgevoelige dingen zit. Anders heb je snel kosten en deze onderdelen vallen vaak niet onder garantie

Ik hoor het graag :engeltje:

+1

ondertussen heeft hij wel 100.605 KM … ik heb een proefrit gemaakt 🙂

Ik zou het wel weten: ga voor de turbo bij AE cars en onderhandel over de prijs. Voor die paar duizend euro krijg je een jaar garantie, een wagen die er top uitziet en een bedrijf met een goede reputatie.
                      Suc6,
                      Gianni

Rufie heeft gelijk, er staan meer dan genoeg 997’s te koop op dit moment waardoor je zeker beter kan vinden dan dit…

Succes met de zoektocht, is uiteindelijk nog leuk ook 😆

Laten staan en verder zoeken. 997’s genoeg in het aanbod.

Even langs Maaseik rijden om de historiek van de auto te achterhalen was eigenlijk het leukste van een lange dag gisteren. Die Kristof heeft daar een echte ‘shop’ volgepropt met Porsches, maar alles netjes georganiseerd met een testbank voor de motoren, een atelier om aan de motoren te werken, etc… :respekt: . Zeker een adres om te onthouden voor de liefhebbers.

Hier nog een fotootje dat ik gisteren maakte

Het was niet alleen de geur die me deed afhaken, er zijn gewoon iets te veel tekenen van gebruik. Dit een van de zeldzame Turbo’s die echt dagelijks gebruikt zijn. Mezelf kennende weet ik dat ik pas tevreden zal zijn als ik dat allemaal gefikst heb en nog een paar duizend € armer ben 🙄 . Zo is het met mijn 3.2 ook gegaan en ik ben nog niet helemaal tevreden.

Waarover heb ik het dan?
                            – hetgeen ik al eerder vermelde
                            – kleine ‘trottoir’-schade aan alle velgen
                            – de centercaps van de velgen moeten vervangen worden, want ze zijn flink aangetast door zout
                            – beide achterzitjes zijn beschadigd: rechts is het leer helemaal verrimpeld en links zijn er indeukingen van iets zwaars dat er heeft opgestaan. Vooraan is er een hoekje uitgescheurd
                            – de schelp van beide stoelen vertoont wat krassen
                            – de passagiersstoel wiebelt wat, alsof hij niet meer vast zit of er iets gebroken is
                            – onder het dashboard hangt een los kabeltje, over de pedalen… ik heb niet gevraagd wat dat eigenlijk was
                            – hij startte wat traag, ik vermoed wat lage batterijspanning. De auto staat er al een hele tijd, ik vermoed bijna een jaar

Wat zou me toch kunnen overtuigen?
                            – een flinke korting – er was wat onderhandelingsmarge zeiden ze, maar ik ben er niet op ingegaan
                            – een rit naar Maaseik om een grondige inspectie te laten doen bij Kristof Decoene of een formele keuring in een Porsche center
                            – een betaalbare oplossing voor de geur

Even alles laten bezinken en misschien volgende week de handelaar contacteren voor de proefrit naar Maaseik :think:

Is dmv ozonbehandeling

krijg je die geur er ook niet uit door je auto volledig te laten stomen aan de binnenzijde, tegelijkertijd is dan ook alles van tapijten en hemelbekleding terug als nieuw

Op de Italiaanse Google versie dan misschien Sensa 😉

http://www.porsche-parts.be/GB/home.html

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.