Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 1,254)
    • Voor de rest… Heel knap, Niet twijfelen… Gaan !

@egheu… ( Pvdw niet ideaal maar deze toch ook niet 😉 )
        Variable turboregeling nakijken, slijtagegevoelig dus bij hogere kmstand kan de schop in de kont er wat kleiner door worden…

[quote=”PatrickB” post=192712][quote=”Egheuens” post=192707]
          Wie praat me dit uit het hoofd? :)[/quote]

Proficiat met je aankoop. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
          8)
          ‘t Is een Macadamia…
          Daar is niemand tegen opgewassen! :respekt:

@mark986: het interieur spoort m.i. niet helemaal met het exterieur en het is een tiptronic

@DST
            : die had ik inderdaad ook al gezien en hij is prachtig. ik vond het wel wat vreemd dat hij net op 100k verkocht wordt… OTOH geven ze wel 12 maanden garantie

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=263159592&cd=635543364640000000&asrc=fa|fs

Of hier 10% korting bedingen :mrgreen:
              Ik vind de kleurencombo schitterend

+1
                Mss ook meteen naar deze kijken, staat in keulen
                http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/259481168?asrc=fa|as

Lijkt me een 997 turbo die in orde staat , maar persoonlijk vind ik de km-stand veel te hoog.
                  Ik zou dan liever 20% meer betalen voor eentje met minder dan de helft van de km’s van deze .
                  Ook gunstiger voor herverkoop waarde toe later.

Ik ben niet van Toyota Prius forum 🙂

Iemand van het Toyota Prius forum misschien :happy:
                    Hier weinig kans toe denk ik :relaxman:

PB

[quote=”Egheuens” post=192707]
                      Wie praat me dit uit het hoofd? :)[/quote]

Proficiat met je aankoop. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Aankoop keuring moet zeker kunnen ook in Duitsland.

Dit poste ik enkele dagen geleden onder een andere topic

Vrijdag van Maastricht even verder rijden naar deze 997 Turbo… de verleiding is groot 😉

Ondertussen heb ik een afspraak gemaakt om hem te gaan bekijken morgen en dus heb ik jullie advies nodig, want ik voel dat mij hart het aan het winnen is van de ratio. Waar moet ik op letten bij dit type? Wat zijn de zwakke punten? Kan ik een aankoopkeuring laten uitvoeren in Duitsland? Heeft iemand ervaring met deze handelaar?

Het lijkt me een zeer volledige wagen, hij ziet er goed uit op de foto’s (op het achterzitje aan de passagierskant na), de Km’s lijken me te kloppen met de leeftijd, etc…. Uiteraard zal ik de onderhoudsgeschiedenis e.d. bekijken, maar waar zit het addertje onder het gras bij deze aanbieding?

Wie praat me dit uit het hoofd? 🙂

Beste Wesley, gelieve net zoals iedereen de regels te volgen en je eerst voor te stellen alvorens hier reclame te komen maken voor Defcom 😉

Misschien is het handig dat je dit EERST even LEEST.

500 om hem van zijn erf te gaan halen zeker, spijtig dat hij hem zo heeft laten vergaan.

lol, schiet niet veel van over 😀

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.