Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,254)
    • Niet echt een koopje, maar krijg je bij dit zoekertje er de vrouw ook bij 😛 😛

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/258099535?asrc=st|as

Bij de 928 is slechts 20% met manuele boite gebouwd hebben dus een hoger verzamellaarsgehalte en hogere waarde.
        Zeker in Duitsland veel gewilder…
        De 928, evenals de 924 Turbo, heeft een sportboite (dogleg)..dus wel even wennen.

In een sportwagen mag je linkerbeen ook wel wat werken imho.

Nu is een 928 wel één van de weinig P’s waarbij een automaat nog kan voor mij persoonlijk. Is ook echte een GT cruiser…

ASI

Igor, Bedankt om aan mij te denken 😆
          Echter ik ga niet akkoord met wat de verkoper zegt

Naar mijn mening moet een sportwagen een handbak hebben ipv een saaie automaat!

Ik rij nu al 15 jaartjes met een automaat en moet niets anders meer hebben. Dus, die wordt het voor mij zeker niet 😯

MCS51, asap erbij zijn denk ik. Ziet er zeer netjes uit.

XXX

Lijkt op foto een nette 914 maar zonder veel info noch foto van de motor…
                De Wim meenemen???
                Fijn eindejaar :relaxman:

Zegt me niks Mikey.

[quote=”Mikey” post=191354]Kent iemand deze wagen of aanbieder?
                    http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/259620120?asrc=st|as

Graag jullie opmerkingen[/quote]

Nogeens bovenaan brengen……

Niemand?

959 projectje?

_12.jpg

Absoluut Youyou!!! De meest hartelijke mensen van Italie wonen in het Zuiden van Italia. Niks is hun teveel om iemand te plezieren!! Maar het duurt allemaal heel lang …vooraleer je komt op het topic dat je wil bespreken, heb je de hele middag aan tafel gezeten. 1 a 2 klanten per dag, dat is het maximum!

Maar, het is niet omdat het Italianen of Sicilianen zijn dat je ze niet kan vertrouwen, integendeel : een woord is een woord. Reputatie is heeeel belangrijk!

En Yellow Submarine, we hebben hiervoor in Zweden gewoond… het cultuur verschil is even groot als het temperatuurverschil!

hoop dat je hem kan vangen zonder gevangen te worden, alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat de helft van mijn familie afkomstig is uit sicilie en het zijn, buiten steenkoppigheid soms, heerlijke mensen om mee om te gaan :up:

Voor een man als gij die zijn wereld kent is dat maar een culturele steenworp…

De afstand Milaan – Brussel is korter dan de afstand Milaan – Palermo … :think:
                              Ook cultureel is er een grote afstand tussen Milaan en Sicilie.

Van Milaan naar Sicilië, hoe ver kan dat zijn?

:popcorn:

Sensa911 schreef:

Verkoper zit wel in Sicilie.

Make him an offer he can’t refuse!

b9b1980b7a36e4fb5bf1e82c1ca67ce7-1408558735.jpg

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.