Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 1,254)
    • Je slaat de bal niet mis, is inderdaad op basis van een 2.4S.

S2

Maar het is wel een ombouw op basis van een 2.4S of sla ik de bal hier volledig mis?

[quote=”S2″ post=191351]Ik versta er niets van 🙂 (en dat ligt niet alleen aan mijn onbestaande kennis van Italiaans)

Maar als ik het probeer te begrijpen is het een 2.4S met een uitbouw van een RSR 2.8 , maar zonder de originele motor, maar met een 3.0? Dus eigenlijk een beetje van alles :)[/quote]

Hij verkoopt zonder de motor, maar een zat een 3.0 group 4 motor in …. Ik heb hem een mail gestuurd om een scan van de papieren te vragen.
          Verkoper zit wel in Sicilie.

Voor zover ik er iets van ken, ziet hij er wel netjes uit.

Kent iemand deze wagen of aanbieder?
              http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/259620120?asrc=st|as

Graag jullie opmerkingen

S2

Ik versta er niets van 🙂 (en dat ligt niet alleen aan mijn onbestaande kennis van Italiaans)

Maar als ik het probeer te begrijpen is het een 2.4S met een uitbouw van een RSR 2.8 , maar zonder de originele motor, maar met een 3.0? Dus eigenlijk een beetje van alles 🙂

KOOOOOOPJEH :relaxman: :relaxman: :relaxman:

echter vrees ik hier toch wel een drukfout of boeren bedrog

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden :

http://www.subito.it/auto/porsche-rsr-2-8-caltanissetta-108347306.htm

Heb nog gecommuniceerd met deze verkoper, kloppen nog dingen niet, de wagen heeft een chassisnummer WPOZZZ99ZRS….

En motortype M6405-63R

Wagen is dus van de eerste batch uit 1994 en zeker niet uit november 1995…of hij moet een jaar niet ingeschreven zijn geweest en ergens in een etalage hebben gestaan wat me sterk lijkt…

Wagen was volgens hem Belgisch terwijl er optiecode C00 in voorkomt, dus duits…

Bij nader navragen was dan de wagen niet van november 1995 maar van juni 1995…

Allemaal een beetje vreemd….

[quote=”Rud993″ post=191201]Ja hij wil geen prijs doorgeven en is van plan wat tegen elkaar te laten opbieden,hij denkt dat hij het gouden paard verkoopt :think:
                      993 met over de 200.000 km op de teller vind je overal :popcorn:
                      Bij wat mailverkeer met deze 993 verkoper kwam deze arrogant uit de hoek
                      Ik wens hem dan nog veel succes met de verkoop[/quote]

De aangehaalde redenen zorgen, los van de km stand, voor een prijsaanpassing. Dit lijkt mij logisch.
                        Dat de prijs echter ‘exponentieel’ zou gaan dalen bij km standen boven de 200k durf ik te betwijfelen. Liever een gedocumenteerde wagen met 300k dan een wagen zonder historie met 150k (IMHO)>
                        Mvg,
                        GV

Boven de 200.000km daalt de prijs exponentieel…zeker als ie niet steeds porsche onderhouden is, optisch niet meer super is, niet voorzien is van volledige historiek, meerdere eigenaren heeft gehad,…

[quote=”giannivg” post=191228][quote=”Roosenr” post=191216]Idd de varioram was er pas in 96, nu tis wel ne late 95, mss modeljaar 96 al…

Ben op zoek naar een 993 maar hij wil minstens 32 mille, voor die prijs heb je er ook al met minder dan 212.000 km, mooi interieur, meer opties en wel met porsche onderhoud…[/quote]

Beste,
                          Als de prijs te hoog je te hoog lijkt/is, moet je de wagen gewoon aan je laten voorbijgaan. Zelf ben ik al een tijdje op zoek naar een 993 cabrio, maar ik heb er nog niet veel onder de 32000 zien voorbijkomen.
                          Veel succes met jouw zoektocht.
                          Mvg,
                          Gianni[/quote]

[quote=”Yellow Submarine” post=191223]http://bringatrailer.com/2014/10/29/running-rust-bucket-1969-porsche-911-s-project/

Volgens de tabel WAARDEBEPALING is een 911 S van 1969 in te restaureren staat 20.000 euro waard. Voor deze wordt echter een prijs van $65,000 ingesteld. :wtf: …

Zijn de prijzen in de tabel nog accuraat?[/quote]

Vraag ik me ook al een tijdje af.
                            Prijzen stijgen hard, maar sommige kloppen echt al “jaren” niet meer….
                            Wie bepaalt dit trouwens ?
                            Misschien is het raadzaam om er dan ook iets van te vermelden (bron) met datum.

[quote=”Roosenr” post=191216]

Ben op zoek naar een 993 maar hij wil minstens 32 mille[/quote]

Beste,
                              Als de prijs te hoog je te hoog lijkt/is, moet je de wagen gewoon aan je laten voorbijgaan. Zelf ben ik al een tijdje op zoek naar een 993 cabrio, maar ik heb er nog niet veel onder de 32000 zien voorbijkomen.
                              Veel succes met jouw zoektocht.
                              Mvg,
                              Gianni

Running Rust Bucket: 1969 Porsche 911 S Project

Volgens de tabel WAARDEBEPALING is een 911 S van 1969 in te restaureren staat 20.000 euro waard. Voor deze wordt echter een prijs van $65,000 ingesteld. :wtf: …

Zijn de prijzen in de tabel nog accuraat?

Idd de varioram was er pas in 96, nu tis wel ne late 95, mss modeljaar 96 al…

Ben op zoek naar een 993 maar hij wil minstens 32 mille, voor die prijs heb je er ook al met minder dan 212.000 km, mooi interieur, meer opties en wel met porsche onderhoud…

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.