Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 1,254)
    • [quote=”PhilippeM” post=191194]Net gevonden dat deze van RODONDO is. 😀 Best de foto’s even draaien zeker? :idea:[/quote]

Als je’t niet erg vindt heb ik liever dat jij je scherm even omdraait. :mrgreen:

en als deze van 95 is heeft hij normaal gezien ook geen 285PK maar 272PK, niet echt belangrijk natuurlijk
        niet ver boven de 200000km voor een goed onderhouden 993 mag geen probleem zijn echter zijn de prijzen vandaag belachelijk aan het worden. wil je hem zou ik er gewoon een bod op doen,

Grtz Geert

Ja hij wil geen prijs doorgeven en is van plan wat tegen elkaar te laten opbieden,hij denkt dat hij het gouden paard verkoopt :think:
          993 met over de 200.000 km op de teller vind je overal :popcorn:
          Bij wat mailverkeer met deze 993 verkoper kwam deze arrogant uit de hoek
          Ik wens hem dan nog veel succes met de verkoop

Trouwens, heb de indruk dat hij geïnteresseerden tegen elkaar op wil laten bieden want hij zegt geen prijs…doe maar een bod zei hij…

Blijven wel veel kms…

Vind het vooral spijtig dat er geen diff op zit…

Redelijk basis 993, ook geen verwarmde zetels…

Ja inderdaad niet het mooiste, wel een origineel Porsche accessoire…kan je dus nog wat geld voor krijgen, als je iemand vind die er iets mee is 🙂

S2

Handvat = “spoiler” met 3de remlicht 🙂

Zou alvast je eerst modificatie moeten zijn na aankoop, deze eraf gooien 🙂

Handvat? Zie ik iets over het hoofd? Heb even gebeld…derde eigenaar, voor en achterbumper herspoten wegens steenslag, niet porsche dealer onderhouden…wel bij garage die Porsche , Ferrari enzo onderhouden…

[quote=”stefx911″ post=191191]spijtig van het handvat. Als geïnformeerd wat ze vragen?[/quote]

PM

Net gevonden dat deze van RODONDO is. 😀 Best de foto’s even draaien zeker? 💡

PM

was deze niet verkocht: http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-carrera-911-cabrio-218756263.html

Was toch van iemand op het forum?

spijtig van het handvat. Als geïnformeerd wat ze vragen?

:loser: ik krijg het flashbacks naar mijn jonge tijd toen er “pipo’s” rondreden met een Peugeot 205 GRD met GTI logo en uitbouw en de VW golf idem dito. Ziet er mooi uit maar is toch niet de “real deal”! Enne als ze dan starten en het geratel van de 1.9 diesel weerklonk…. :happy:

ASI

Kan je daarmee naar Anderlecht of kent die wagen enkel de weg naar Club Brugge ? :what: :think: ??

S2

Hele dure bodykit op een 996 3.4 met 199.000 km 🙂

+1

15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.